۰

تقدیر نماینده سازمان صلیب سرخ جهانی از توصیه های آیت الله سیستانی

"مریم لیا میلر" گفت: توصیه های آیت الله سیستانی در زمان جنگ علیه گروهک های تروریستی داعش یک سند و منشور صلح برای تمامی اقشار ملت عراق است.
کد خبر: ۲۴۴۲۴۷
۱۰:۰۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، "مریم لیا میلر" نماینده سازمان صلیب سرخ جهانی در نجف اشرف به همراه هیئتی از مقر لشکر رزمی العباس (علیه السلام) ، تیپ ۲۶ وابسته به حشد الشعبی بازدید کرد و مورد استقبال میثم الزیدی فرمانده این لشکر قرار گرفت.

نماینده سازمان صلیب سرخ گفت: توصیه هایی که آیت الله سید علی سیستانی در زمان جنگ علیه گروهک های تروریستی داعش و باز پس گیری سرزمین عراق، صادر کردند، یک سند و منشور صلح برای تمامی اقشار ملت عراق است و ما پیشنهاد می دهیم که این توصیه ها در برنامه درسی عراق و خارج عراق گنجانده شود.

میثم الزیدی با اشاره به اقدامات و تلاش های فراوان این لشکر در زمینه انسانی و مشارکت در حفظ امنیت کشور، گفت: این لشکر در دو خط موازی حرکت می کند؛ خط اول، خط انسانی مثل حمایت از خانواده های آواره و فقیر و کمک رسانی به آنها و همچنین حمایت از نهاد های دولتی که در جهت خدمت رسانی به مردم کار می کنند، است و خط دوم خط امنیت و تلاش برای تأمین امنیت کشور با استقرار نیروها در نقاط مختلف است.

وی افزود: لشکر رزمی العباس (ع) آماده است تا با سازمان صلیب سرخ در تمامی مناطقی که حضور دارد، همکاری کند و به آن کمک برساند.

در پایان هیئت سازمان صلیب سرخ از همکاری ها و کمک رسانی های در استان های مختلف عراق تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: