۱

درخواست پادشاه عربستان برای اقامه نماز استسقاء

سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی از مردم سراسر این کشور خواست امروز(پنج شنبه) نماز استسقاء(طلب باران) به جا بیاورند.
کد خبر: ۲۴۴۱۷۸
۱۱:۰۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی از مردم سراسر این کشور خواست امروز(پنج شنبه) نماز استسقاء(طلب باران) به جا بیاورند.

 وی در فرمانی آورد: همه باید مواردی نظیر توبه، استسقاء(نماز طلب باران)، رجوع به خداوند، احسان به بندگان، عبادتهای مستحب اعم از صدقه، نماز، دعا، آسان گرفتن بر بندگان و برطرف کردن مشکلات آنها را زیاد انجام بدهند تا شاید خداوند فرجی حاصل کند و خواسته های ما را آسان گرداند.

وی افزود: هر کس که قادر است باید در راستای عمل به سنت رسول الله و اظهار نیازمندی به خداوند متعال نسبت به ادای نماز طلب باران همراه با پافشاری در دعا اصرار بورزد زیرا خداوند بندگانش را که زیاد دعا کنند و در درعای خود پافشاری کنند، دوست دارد.

در پایان نیز آورده است: از خداوند متعال مسئلت داریم که بر این کشور و بندگان رحم کند و این دعا را مستجاب کند و آنها را مشمول رحمت خویش قرار دهد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
جعفری
United States
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
چه رویی داره . اینا رو باید بدون غسل دفن کرد . اینقدر نجس و نحس هستند که باید با شرب الهیم اینارو سیراب کرد. بله اگه شرشان را از سر مسلمین کم کنند و برن ور دل اربابان صهیونیست شان