۰

حمله بی‌رحمانه به دبیر مسجدی در منگلور هند

تصاویر منتشر شده از دوربین مداربسته در منگلور هندوستان از حمله‌ای در خارج از یکی از مساجد این شهر خبر دادند. در تصاویر دیده می‌شود که دو مهاجم ناشناس از پشت سر به قربانی حمله کرده و او را بی‌رحمانه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۲۴۴۰۶۶
۱۰:۳۷ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، تصاویر منتشر شده از دوربین مداربسته در منگلور هندوستان از حمله‌ای در خارج از یکی از مساجد این شهر خبر دادند. در تصاویر دیده می‌شود که دو مهاجم ناشناس از پشت سر به قربانی حمله کرده و او را بی‌رحمانه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

 انتشار تصاویر دوربین‌ مداربسته در شهر منگلور در ایالت کارناتاکای هندوستان، نشان داد که چگونه مردی در خارج از مسجد، پس از اقامه نماز مغرب مورد حمله مهاجمان ناشناس قرار می‌گیرد.

این حادثه روز ۱۵ نوامبر به وقوع پیوسته و پلیس دو مرد ناشناس را به اتهام حمله به یک مرد ۵۵ ساله در خارج از مسجدی در منگلور دستگیر کرده‌اند. قربانی با نام عبدالعزیز شناخته شده که دبیر یک مسجد برجسته در شهر است. دو مهاجم حوالی ساعت ۱۰:۳۰ شب روز یکشنبه هنگامی که وی پس از نماز مغرب از مسجد به منزل بازمی‌گشت به وی حمله کرده‌اند.

تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که دو مهاجم از پشت عزیز را هدف قرار داده‌اند. در حالی که یکی از آنها پس از یک بار حمله به او فرار می‌کند ، دیگری در حالی که وی در کنار یک اتومبیل پارک شده از درد به خود می‌پیچد، بی‌رحمانه او را با سلاح سرد کتک زده و سپس فرار می‌کند. عزیز برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است. هنوز دلیل اصلی این حادثه مشخص نیست.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: