۰

کشف ۴ میلیون ماسک قاچاق در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: چهار میلیون ماسک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد تومان توسط سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۲۴۴۰۳۰
۰۸:۴۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: چهار میلیون ماسک قاچاق به ارزش ۶ میلیارد تومان توسط سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام کشف و ضبط شد.

سردار جمال شاکرمی افزود: با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه عصر روز سه شنبه این تعداد ماسک قاچاق کشف و تحویل مقامات قضایی شد.

وی اظهار داشت: این قاچاقچیان با جمع آوری کردن این ماسک ها از استان های مرکزی درپی خارج کردن آنها به خارج از کشور بودند که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی سپاه ناکام ماندند.

شاکرمی یادآور شد: در حالی که پرسنل درمانی بیمارستان‌ها و مبتلایان به بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا در این ایام با کمبود برخی تجهیزات پزشکی در بازار روبرو هستند با این حال برخی از سودجویان و سوداگران با احتکار این تجهیزات عملاً جان هموطنان را نشانه گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: سازمان اطلاعات سپاه استان با اشراف اطلاعاتی خود عرصه را بر قاچاقچیان و محتکران و همه عواملی که سلامت و اقتصاد جامعه را نشانه گرفته اند با جدیت برخورد قاطع خواهد کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: