۰

محدودیت تردد بین جاده‌ای در مراکز استان‌ها

جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی مراکز استان‌های کشور از ساعت ۱۰ صبح فردا خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۰۱۶
۱۵:۵۰ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، جانشین فرمانده پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد در تمامی مراکز استان‌های کشور از ساعت ۱۰ صبح فردا خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در این باره گفت: علاوه بر محدودیت‌هایی که بناست با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا از روز شنبه در کشور اجرا شود که جزئیات آن را در زمان خود اعلام خواهیم کرد، مشابه طرحی که چندی پیش برای ممنوعیت تردد در ۲۵ مرکز استان به اجرا درآمده بود، از ساعت ۱۰ صبح فردا و این بار در تمامی مراکز استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس از ساعت ۱۰ صبح فردا، تا ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری، هیچ پلاک غیربومی اجازه ورود به مرکز استان ها را نخواهد داشت و از سوی دیگر پلاک‌های بومی نیز اجازه خروج از مرکز استان را نخواهند داشت.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در این شرایط مثلا اگر خودرویی بخواهد به شهر محل صدور پلاک خود بازگردد و در طول مسیر از دو مرکز استان عبور کند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و اجازه ورود به مرکز استان به این خودروها نیز داده نخواهد شد.

حسینی با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی از فردا به شکل شبانه روزی در تمامی مبادی ورودی و خروجی مراکز استان مستقر خواهند شد، گفت: رویکرد پلیس در این زمینه ارشادی است و ما به دنبال جریمه نیستیم، اما طبیعی است که اگر رانندگان اصرار به تخلف داشته باشند، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای آنان اعمال خواهد شد.

وی از شهروندان و به خصوص رانندگان خواست که با ماموران پلیس راهور در اجرای این طرح همکاری را داشته باشند و از انجام سفرهای بین شهری پرهیز کنند.

جانشین پلیس راهور ناجا درباره اینکه محدودیت هایی که از شنبه اجرا خواهد شد، چگونه است، گفت: در این خصوص جزئیات و شیوه اجرا اطلاع رسانی خواهد شد و همانطور که گفتم این طرح ارتباطی با آن محدودیت هایی که بناست از روز شنبه اجرا شود، ندارد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: