۰

جاسوسی از مسلمانان جهان با استفاده از برنامه های دینی

دولت آمریکا با استفاده از برنامه های دینی در تلفن های همراه از مسلمانان جهان جاسوسی می کند.
کد خبر: ۲۴۳۹۷۸
۱۲:۳۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شورای روابط آمریکایی - اسلامی استفاده دولت آمریکا از داده های شخصی برنامه های دینی اسلامی مشهور را برای هدف قرار دادن مسلمانان در سراسر جهان را محکوم کرد.

این شورا که بزرگترین سازمان حمایت از حقوق مدنی اسلامی در ایالات متحده آمریکاست، خواستار انجام تحقیق در کنگره درباره نظارت احتمالی غیر توجیه بر مسلمانان آمریکا شد.

برهمین اساس، این شورا به جامعه مسلمانان نسبت به استفاده از برنامه های هک شده هشدار داد.

«نهاد عوض» مدیر اجرایی ملی این شورا گفت: این سازمان از کنگره خواست تا تحقیقات کامل درباره استفاده دولت آمریکا از داده های شخصی اقلیت مسلمان در آمریکا و در خارج از جمله تحقیق درباره استفاده از این داده ها برای جاسوسی غیرقانونی از مسلمانان آمریکا انجام دهد.

«ادوارد احمد میچل» معاون مدیر این شورا گفت: تعدادی از مسلمانان آمریکا در طول سالها از جاسوسی و تبعیض دولتی رنج برده اند. شمار بسیار زیادی از مسلمانان غیرنظامی در خارج با حمله هواپیماهای بدون سرنشین و در عملیات های نظامی فاجعه بار کشته شده اند.

این عملیات جاسوسی پس از لو رفتن اطلاعات از فرماندهی عملیات ویژه آمریکا مسئول «مبارزه با تروریسم، شورش و شناسایی ویژه» درباره توانایی آن در دسترسی به داده های مسلمانان با استفاده از برنامه های دینی به منظور کمک به عملیات نیروهای ویژه در خارج فاش شد.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: