۰

مسلمانان به تحریم کالاهای فرانسوی ادامه می‌دهند

مطالبات مردمی کشورهای اسلامی در زمینه تحریم کالاهای فرانسوی همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۲۴۳۸۴۶
۱۰:۱۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فعالان شبکه‌های اجتماعی بر لزوم تحریم کالاهای فرانسوی به‌دلیل انتشار مطالب موهن به پیامبر اسلام در نشریه‌ای فرانسوی و حمایت «امانوئل مکرون» رئیس‌ جمهور فرانسه از این اقدام تأکید کردند.

بعضی از فعالان لیستی از محصولات و کالاهای فرانسوی منتشر کردند و از امت اسلامی خواستند تا این کالاها را تحریم کنند. برخی دیگر از فعالان شبکه‌های اجتماعی از شرکت‌های رقیب در کشورهای اسلامی و عرب خواستند تا تخفیف‌هایی را برای رقابت با شرکت‌های فرانسوی ارائه دهند.

آن‌ها تأکید کردند: هر آنچه در مقابل خرید کالاهای فرانسوی پرداخت می‌کنید به خزانه کشوری می‌رود که به دین اسلام توهین کرده است و برای مسلمانان احترامی قائل نیست.

همچنین بعضی از فعالان عنوان کردند که تحریم کالاهای فرانسوی به معنای جایگزینی کالای آمریکایی و دیگر کشورها نیست و خواستار این شدند که ملت‌های مسلمان و عرب کالاهای داخلی و ملی خود و کشورهای اسلامی را خریداری کنند، حتی اگر این کالاها کیفیت پایین‌تری داشته باشند.

بعضی از فعالان توئیتر گوشزد کردند بعضی از کشورها کالاها و محصولات خود را به نفع شرکت‌های فرانسوی تولید می‌کنند و خواستار تحریم کالاهایی شدند که از برچسب‌ها و برندهای فرانسوی استفاده می‌کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: