۰

آیت‌الله علوی گرگانی مرقد مطهر امامزاده سید علی(ع) را زیارت کرد

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه در چند نقطه از ایران و جهان، فرزندان حضرت عباس(ع) مدفون هستند گفتند: حضرت سید علی(ع) دارای فضیلت و شرافت عظیمی بوده‌اند و جزو علمای آل محمد(ص) در دوره و زمان خود به شمار می‌رفتند.
کد خبر: ۲۴۳۴۴۶
۰۹:۰۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت‌الله علوی گرگانی پیش از ظهر روز ـ سه شنبه 20 آبان ماه ـ و پس از زیارت مرقد مطهر امامزاده سید علی(ع) قم در سخنانی ابراز کردند: بقاع متبرکه ملجأ و پناهگاه شیعیان در طول تاریخ بوده‌اند و امامزاده سید علی(ع) از جمله شاخص‌ترین آنهاست.

ایشان افزودند: امام جعفر صادق(ع) در روایتی می‌فرمایند «خداوند در سرزمین خود، ستارگانی را قرار می‌دهد تا مردم از نور و برکت آنها استفاده کنند»، از جمله این ستارگان می‌توان به امامزادگانی همچون حضرت سید علی(ع) اشاره کرد که با چند واسطه به حضرت ابوالفضل(ع) می‌رسند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در چند نقطه از ایران و جهان، فرزندان حضرت عباس(ع) مدفون هستند گفتند: حضرت سید علی(ع) دارای فضیلت و شرافت عظیمی بوده‌اند و جزو علمای آل محمد(ص) در دوره و زمان خود به شمار می‌رفتند.

معظم له گفتند: حضرت سید علی(ع) مردی شجاع و مدبر بودند و فرزند ایشان هم در مصر مدفون هستند و صاحب کرامات بی شمار؛ بارها به خاطر دارم که زائران، حاجات خود را از ایشان گرفته‌اند و بزرگان بسیاری هم به طور مرتب به زیارت حضرت مشرف می‌شوند.

آیت‌الله علوی گرگانی تصریح کردند: باید قدردان حضور امامزادگان در کشورمان باشیم، خدام و هیأت امنای بقاع متبرکه هم بدانند که توفیق عظیمی نصیبشان شده که می‌توانند به ایشان و زائران خدمت کنند.

ایشان با بیان اینکه امیدواریم هیچگاه از خاندان وحی جدا نشویم گفتند: از اداره کل اوقاف هم تشکر می‌کنیم که در آبادانی بقاع متبرکه تلاش می‌کند و این اماکن را به قطب فرهنگی تبدیل کرده است.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: