۰

اعلام برنامه‌های سالروز ورود حضرت‌معصومه(س) به قم

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز ورود آن حضرت به شهر مقدس قم خبر داد و گفت: از سالروز ورود، تا رحلت شهادت‌گونه حضرت با استفاده از بستر رسانه مهمانان منازل و مخاطبان خواهیم بود.
کد خبر: ۲۴۳۲۴۸
۰۹:۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز ورود آن حضرت به شهر مقدس قم خبر داد و گفت: از سالروز ورود، تا رحلت شهادت‌گونه حضرت با استفاده از بستر رسانه مهمانان منازل و مخاطبان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، اظهار کرد: ورود پر برکت حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم که یک حرکت عظیم فرهنگی و اجتماعی را به دنبال داشت و این رویداد مهم هر سال در قم پاس داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه از ۲۳ ربیع الاول تا ۱۰ ربیع الثانی سالروز شهادت حضرت معصومه (س) به مدت ۱۷ روز آن حضرت مهمان مردم قم بوده‌اند، افزود: هر ساله مراسم‌هایی در این روز‌ها برگزار می‌شد که امسال نیز این برنامه‌ها با شعار «سلام‌ای دختر موسی بن جعفر، بی لطف شما درد مداوا شدنی نیست» دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت با اشاره به ویژه برنامه‌های سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم، اظهار کرد: برنامه رسانه‌ای روز ورود بانوی کرامت در روز دوشنبه ساعت ۱۰ با حضور محدود برخی از خادمان برگزار خواهد شد که از شبکه‌های قرآن و معارف سیما، رادیو معارف و شبکه استانی نور منعکس خواهد شد.

احمدی افزود: ۱۷ شب سخنرانی تولید شده است که هر شب بعد از نماز عشا از شبکه‌های نور، قرآن و معارف سیما، پخش خواهد شد و همچنین برنامه خانه‌های فاطمی که هر شب از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود نیز به مدت ۱۷ شب از آستان مقدس حضرت معصومه (س) تولید برنامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پخش نوای سلام به حضرت معصومه (س) از مأذنه‌های حرم مطهر، بقاع متبرکه و مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه‌های سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم خواهد بود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: با توجه به اینکه امسال برنامه استقبال از ورود کاروان نمادین حضرت معصومه (س) به قم برگزار نمی‌شود برنامه گلباران مسیر از میدان معصومیه تا حرم برگزار خواهد شد و خادمان حرم مطهر در این ایام به خدمت خانواده شهدا خواهند رفت و این ایام را تبریک خواهند گفت.

وی افزود: همچنین یک مسابقه با عنوان «عطر سلام» برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و عمومی در فضای مجازی برگزار خواهد شد و ویژه برنامه جشن «شمیم ریحان» در محله‌های قم بدون حضور و تجمع مردم برگزار خواهد شد.

احمدی ادامه داد: کلیپ نماهنگ «سلام» با صدای محمدحسین پویانفر در حال تولید است که در فضای مجازی پخش خواهد شد و کلیپ عرض ارادت اقوام مختلف به بانوی کرامت کلیپ دیگری است که در حال تولید است و در این ایام پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: