۰

پیروزی بیش از نیمی از نامزدهای مسلمان در انتخابات آمریکا

سازمان‌های اسلامی و حقوق مدنی در آمریکا اعلام کردند که بیش از نیمی از نامزدهای مسلمان در انتخابات ایالات متحده پیروز شده یا در شرف پیروزی قرار دارند.
کد خبر: ۲۴۳۱۶۰
۰۹:۵۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه ها می‌گویند که بیش از نیمی از نامزدهای مسلمانان در انتخابات ایالات متحده پیروز شده‌اند.

جمعه ، سه گروه از گروه‌های حامی مسلمانان اعلام کردند که بیش از نیمی از نامزدهای مسلمان-آمریکایی برای پست های عمومی در انتخابات شرکت کرده بودند، برنده شدند.

شورای روابط اسلامی آمرکایی (کایر)، به همراه گروه‌های «جت پک» و «ام. پاور چنج» اعلام کردهد که از ۱۱۰ مسلمان آمریکایی که برای پست‌های مختلف نامزد شده بودند، ۵۷ نفر پیروز شده یا پیش‌بینی می‌شود که در انتخابات ۳ نوامبر پیروز شده باشند.

این افراد رد ۲۴ ایالت از جمله واشنگتن دی‌سی وارد کارزار انتخاباتی شده بودند و امسال تعداد نامزدهای مسلمان در انتخابات بالاترین عدد از سال ۲۰۱۶ بوده است.

محمد میسوری مدیر اجرایی جت پک در بیانیه‌ای گفت: افزایش نمایندگی سیاسی ما اهمیت زیادی در راستای شکست اسلام هراسی خشونت آمیز در اینجا و سراسر جهان دارد، زیرا مقامات و رسانه‌های منتخب را مجبور می‌کند که دیدگاه ما را موارد مختلف از جمله مراقبت‌های بهداشتی، اقتصادی، سیستم حقوقی کیفری و هر مسئله درنظر بگیرند.

در مجموع ، حامیان تقریباً ۱۷۰ نامزدی را که کاندیدا شده‌اند، از جمله کسانی که در دورهای مقدماتی حذف شده بودند و بنابراین به انتخابات ۳ نوامبر راه پیدا نکرده بودند، ردیابی کردند و این رقم تقریباً ۳۰ نفر بیشتر از بالاترین میزان ۱۳۴ نامزد مسلمان-آمریکایی است که در سال ۲۰۱۸ شرکت کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: