۰

برنامه مشترک شهرداری با سپاه جهت مهار کرونا در پایتخت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران از همکاری شهرداری با سپاه تهران و استانداری جهت مهار هر چه بیشتر کرونا خبر داد و گفت: ارائه خدمات در خانه‌های سلامت جهت مقابله با کرونا افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۲۴۳۰۸۳
۱۲:۰۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، محمدرضا جوادی‌یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران درباره اقدامات این معاونت جهت مقابله با کرونا اظهار داشت: برنامه‌هایی در شهرداری از ابتدای شیوع کرونا اجرایی شد و تا کنون ادامه داشته است البته در حال حاضر بنا داریم که بر اساس موضوعات جدید اقدامات جامع‌تری به لحاظ فرهنگی و اجتماعی برای کمک به مهار کرونا انجام دهیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون چندین بار نظرسنجی از مردم پایتخت درباره ابعاد مختلف این بیماری گرفته شده و در حال حاضر دو نظر سنجی جدید در دستور کار داریم یکی مبنی بر اینکه چقدر از مردم تهران به اذعان خودشان مبتلا به این بیماری شده‌اند و دوم اینکه به چه علت اهتمام شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه مقابله با کرونا باید به صورت سیستمی و مردمی انجام گیرد،‌گفت: از ماه‌های گذشته تبلیغات وسیعی در سطح جدید جهت مقابله با کرونا آغاز شده است و توسعه این تبلیغات در سطح محلات را مدنظر داریم.

جوادی‌یگانه از همکاری مشترک شهرداری با استانداری و سپاه تهران جهت مهار کرونا خبر داد و گفت: این اقدامات در دو بعد اطلاع‌رسانی و مقابله با این بیماری است.

وی با اشاره به ظرفیت خانه‌های سلامت و سرای محلات جهت کمک به شهروندان در مهار بیماری کرونا گفت:‌در هر سرای محله یک خانه سلامت وجود دارد که ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا اقدامات جامع‌تری به شهروندان جهت کمک به مهار کرونا داشته باشیم. آمار بسیاری از سالمندان در محلات در اطلاعات این خانه‌های سلامت ثبت شده که توسعه آن مدنظر قرار گرفته و خدمات برهمین اساس در خانه‌های سلامت افزایش می‌یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که کدام مناطق تهران بیشتر درگیری با بیماری کرونا داشته‌ است،‌گفت: ما اطلاعاتی در این زمینه نداریم ولی در نظرسنجی‌های جدیدمان این موضوع را مدنظر قرار خواهیم داد.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: