۰

۶۹ درصد مسلمانان در انتخابات ۲۰۲۰ به بایدن رای دادند

بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان حمایت از آزادی های مدنی مسلمانان در آمریکا حدود ۶۹ درصد از مسلمانان آمریکا به «جو بایدن»،نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری کنونی آمریکا رای داده اند.
کد خبر: ۲۴۲۹۹۶
۱۰:۳۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

۶۹ درصد مسلمانان در انتخابات ۲۰۲۰ به بایدن رای دادند

به گزارش «شیعه نیوز»، بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان حمایت از آزادی های مدنی مسلمانان در آمریکا حدود 69 درصد از مسلمانان آمریکا به «جو بایدن»،نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رقیب «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری کنونی آمریکا رای داده اند.

شورای روابط آمریکایی - اسلامی که بزرگ ترین سازمان حمایت از حقوق مدنی مسلمانان در آمریکا است نتایج نظرسنجی از رای دهندگان مسلمان انتخابات ریاست جمهوری 2020 را منتشر کرد.

نظرسنجی شورای روابط آمریکایی –اسلامی از 844 خانواده رای دهنده مسلمان در آمریکا نشان دهنده مشارکت بالای مسلمانان در این انتخابات است.

بر اساس این نظرسنجی 84 درصد از مسلمانان در انتخابات 2020 آمریکا شرکت کرده اند که 69 درصد آنها به بایدن و 17 درصد به ترامپ رای داده اند.

شورای روابط آمریکایی-اسلامی اعلام کرد که بیش از یک میلیون رای دهنده مسلمان آمریکایی در این دور از انتخابات شرکت کردند که یک رکوردشکنی نسبت به انتخابات قبلی بوده است.

«نهاد عوض»،مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در این باره گفت: با این رای گیری توانایی قابل توجه جامعه مسلمان در تاثیرگذاری بر نتایج رقابت های متعدد در آمریکا از جمله انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی شناخته شد.

«روبرت اس مک کاو»،رئیس امور دولتی شورای روابط اسلامی-آمریکایی در این باره گفت: نقش جامعه مسلمانان در سیاستهای محلی ، ایالتی و ملی آمریکا قابل انكار نیست.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: