۰

۴ روش آسان برای احیای چشم‌های خسته

برای حذف پف و خستگی چشم‌ها می‌توان از برخی روش‌های سریع خانگی استفاده کرد.
کد خبر: ۲۴۲۹۷۵
۰۹:۲۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

شیعه نیوز: خستگی چشم‌ها برای افراد پر مشغله موضوعی رایج است و بسیاری از افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، اما اگر حس می‌کنید خستگی چشم‌ها روی ظاهر شما تاثیر بدی دارد می‌توانید برخی روش‌ها را برای حل مشکل امتحان کنید.

برای حذف پف و خستگی چشم‌ها می‌توان از برخی روش‌های سریع خانگی استفاده کرد که شامل این مواردند:

ماسک زیر چشم آووکادو

برای بسیاری از افراد می‌دانند که خستگی باعث سیاهی زیر چشم می‌شود که حتی سن شما را بیشتر نشان می‌دهد. جالب است بدانید که قرار دادن برش‌های آووکادوی رسیده زیر هر چشم قرار دهید یا یک خمیر بادام و خامه مخلوط کنید تا سایه‌های تیره روشن شود.

کیسه‌های چای سرد

چای کافئین دار که حاوی تانن‌های طبیعی است، یک روش مناسب برای کاهش پف چشم است. دو کیسه چای را در آب گرم خیس کنید و سپس کیسه‌ها را برای چند دقیقه در یخچال سرد کنید و در نهایت به مدت پنج دقیقه یک کیسه چای روی هر چشم قرار دهید و به نظر می‌رسد که ۸ ساعت خواب کامل دارید.

ماساژ با قاشق سرد

دو قاشق چایخوری فلزی برداشته و آن‌ها را برای چند دقیقه زیر آب روان و خیلی سرد نگه دارید. سپس دراز بکشید و کاسه‌های قاشق‌ها را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روی پلک‌های خود قرار دهید. سرمای شدید فلز باعث زنده شدن چشم‌های خسته می‌شود و ممکن است انرژی شما را همزمان افزایش دهد.

خلال خیار

وقتی چشمانتان شما قرمز و پف کرده است، می‌توانید چند برش خیار سرد را برش دهید، سپس دراز بکشید و به مدت ۳۰ دقیقه روی هر چشم یک برش خیار بگذارید.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: