۰

برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) در سوئد

مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد از برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) به صورت حضوری خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۷۰۳
۱۵:۵۷ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد از برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) به صورت حضوری خبر داد.

 این مرکز اعلام کرد: با هدف تعمیق اعتقادات و ارتقای سطح معرفتی مخاطبان به مسائل نبوت و امامت و نیز ترویج فرهنگ اخلاق و مهربانی نبوی، مراسم جشن بزرگ میلاد باسعادت و نورانی پیامبر رحمت، رسول خدا حضرت محمد ابن عبدالله(ص) و نیز ولادت با برکت سلاله پاکش، بنیان‌گذار مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق‌(ع)، در مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد برگزار خواهد شد.

این مراسم فردا دوشنبه، ۲ نوامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۹ به وقت محلی در سالن اجتماعات مرکز و با شرکت عاشقان و علاقه‌مندان به ساحت پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) و با حضور میهمانان و سخنرانان برپا خواهد شد.

مرکز اسلامی امام علی(ع) سوئد با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اهمیت رعایت توصیه‌های بهداشتی صادرشده از سوی نهادهای دولتی، از تمامی شرکت‌کنندگان درخواست کرده است در طول حضور در این برنامه، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده، دستان خود را قبل و بعد از برنامه ضدعفونی کرده و در صورت بروز علائم بیماری از حضور در مراسم اکیداً خودداری کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: