۰

بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در محکومیت اهانت به پیامبر اکرم(ص)

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه ای از رهبران ادیان آسمانی خواست بیش از هر زمان دیگر، حرکت اهانت آمیز به پیامبر اکرم(ص) را محکوم و به هر نحو ممکن به مقابله با آن بپردازند.
کد خبر: ۲۴۲۵۷۶
۱۲:۵۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه ای از رهبران ادیان آسمانی خواست بیش از هر زمان دیگر، حرکت اهانت آمیز به پیامبر اکرم(ص) را محکوم و به هر نحو ممکن به مقابله با آن بپردازند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» صف-۸
انتشار تصاویر اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر بزرگ اسلام و تایید این کار ننگین از سوی رییس جمهور نادان فرانسه در روزهای اخیر موجب خشم مسلمانان و موحدان جهان شده است.

البته اهانت به پیامبران الهی به ویژه رسول اکرم(ص) اقدامی بی‌سابقه نیست اما همان گونه که قرآن خطاب به پیامبر اعلام می‌کند «ان شانئک هو الابتر»، این دشمنان پیامبر هستند که نه در نسل و نه در عمل راه به جایی نخواهند برد.

تاریخ گواهی می‌دهد دشمنانی که از ترس گرایش آزادگان به اسلام انواع کیدها و اهانت‌ها را به کار بسته‌اند جز چهره‌ای منفور در میان لجن‌زار اشقیا از خود به جا نگذاشته‌اند.

اما امروز این هتاکی‌ها ردای موجه آزادی بیان به تن کرده است، غافل از آن که آزاداندیشان و به ویژه مسلمانان از برخورد دوگانه هتاکان با مقدسات مسلمانان و انگاشته‌های مسلم سیاست‌مداران دنیاپرست غافل نمی‌شوند؛ جایی که اهانت به وجود پاک و نورانی رحمه للعالمین مجاز و تحقیق در مورد هولوکاست مورد عتاب و عقاب است.

اکنون که رییس دولت فرانسه به حمایت از این اقدام شنیع پرداخته مقامات کشورهای اسلامی و نیز رهبران ادیان آسمانی بیش از هر زمان دیگر وظیفه دارند این حرکت را محکوم و به هر نحو ممکن به مقابله با آن بپردازند؛ از تحریم کالاهای فرانسوی تا اقدامات دیگری که موجب تادیب اهانت‌کنندگان و جلوگیری از اقدامات مشابه شود.

حوزه‌های علمیه خواهران سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه و حرمت‌شکنی ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم(ص) را به شدت محکوم می‌نماید و تمامی مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی را به وحدت و همبستگی دعوت می‌کند تا مکر و حیله صهیونیست‌ها در جهان اسلام مورد غفلت قرار نگیرد و تمامی دشمنان اسلام را پشیمان نماید.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: