۱

هشدار درباره امکان نفوذ تروریست‌ها از منطقه قره باغ

معاون وزیر خارجه روسیه خطر نفوذ مزدوران سوری و لیبیایی حاضر در درگیری‌های نظامی در منطقه قره‌باغ کوهستانی را بعید ندانسته از هوشیاری کامل نیروهای انتظامی روسیه برای ممانعت از چنین مسئله‌ای خبر داد.
کد خبر: ۲۴۲۵۶۵
۱۲:۰۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، "آلیگ سیرامولوتوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با خبرگزاری «نووستی» اعلام کرد که وزارت خارجه روسیه خطر نفوذ مزدورانی از سوریه و لیبی را که در درگیری‌های نظامی در جمهوری خودخوانده قره‌باغ کوهستانی شرکت دارند بعید نمی‌داند.

این دیپلمات روس گفت: «بدون تردید، چنین خطری وجود دارد. مبارزه با تروریسم بسیار پیچیده است و بسیار مهم است که اقدامات پیشگیرانه در این رابطه انجام شود.»

سیرامولوتوف یادآور شد، ارگان‌های انتظامی روسیه از نزدیک وضعیت را تحت کنترل دارند و در این زمینه بسیار هوشیارانه عمل می‌کنند.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت که اطلاعات دقیقی وجود دارد که بی‌ثباتی اوضاع سیاسی در بلاروس، از خارج و به‌خصوص از خاک اوکراین کنترل می‌شود. به‌گفته وی، با وجود حمایت آشکار از خارج، گستردگی اعتراضات در این کشور به‌تدریج در حال کاهش است.

این دیپلمات افزود: «با این حال، ما شاهد اقدامات تند و افراطی در اعتراضات هستیم. اکنون افراد کمتری به خیابان‌ها می‌آیند، ولی میان آنها اراذل و اوباش بیشتری که مسلح به میلگرد و سنگ هستند، وجود دارند که تمایل به اقدامات تهاجمی علیه مأموران اجرای قانون دارند. به‌طور کلی، همکاری نزدیکی بین مسکو و مینسک برای اطمینان از تأمین امنیت کلی دو کشور حفظ شده است.»

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
عبدالحسین‌مظلوم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
روسیه‌حمله‌به‌خاک‌اصلی‌ارمنستان‌ را‌خط‌قرمز‌خود‌اعلام‌کرده‌ایران
در‌جلوچشمان‌مردم‌شیعه‌آذربایجان‌خودمان‌از ‌‌‌‌مرز‌ تامین‌کننده‌اصلی
نیازهای‌ارمنستان‌است‌اسقفهای‌ا رامنه‌جنگ‌مقدس‌وجهاد‌اعلام‌کردند
حسد‌حرام‌خوری‌نفاق‌منیت‌ونژاد‌پرسی‌‌پان‌فارسیزم‌در‌گوشت پوست
آقایان‌ریشه‌دوانیده‌وشایعه‌تعدادی‌مزدور‌سنی‌مذهب‌که‌پول‌گرفتند‌و
میجنگند‌آیاادله‌کافی‌برای‌سرپوش‌گذاشتن‌به‌خیانتهای‌آنهاست‌