۰

چگونه پیام‌های واتساپ را حتی پس از گذشت یک روز حذف کنیم

با تغییر تاریخ و ساعت موبایل خود می‌توانید پیام‌های واتساپ را حتی پس از گذشت یک روز از زمان ارسال حذف کنید.
کد خبر: ۲۴۲۵۲۸
۰۹:۳۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

شیعه نیوز: در پیام رسان واتساپ فقط ۶۸ دقیقه وقت برای حذف پیام ارسالی وجود دارد، اما یک کارشناس روس می‌گوید این کار را می‌توان حتی پس از سپری شدن این مدت دارد و فقط باید تاریخ و ساعت را در دستگاه خود تغییر دهید.

پاول میاسودوف، کارشناس روس در توضیح می‌گوید:"اول، شما باید حالت هواپیما در تلفن هوشمند خود قرار دهید تا دستگاه نتواند پیام‌های جدید دریافت کند. سپس باید نزدیکترین به زمان ارسال پیام را قرار دهید (تفاوت نباید بیش از تعیین شده ۶۸ دقیقه باشد). پس از آن، می‌توانید پیام را در پیام رسان واتساپ حذف کرده و به دنبال آن تنظیمات و تاریخ درست فعلی را بازگردانید".

کارشناس روس خاطرنشان گفت: برای خواندن پیام حذف شده دو روش وجود دارد. اولین مورد استفاده از نرم افزار‌های متفرقه است، اما این خطر وجود دارد که تمام مکاتبات شما در دسترس سودجویان قرار بگیرد. راه دوم استفاده از عملکرد همگام سازی است، اما این عملکرد فقط در سیستم اندروید موجود است".

وی هشدار می‌دهد: "اگر تلفن شما قادر به پشتیبان گیری است و موفق به حفظ مکاتبات جدید نشده، می‌تواند پیام‌های حذف شده را نشان دهد. باید با احتیاط عمل شود، زیرا متن‌هایی هم که شما خودتان پاک کرده اید روی دستگاه ظاهر می‌شوند. ".

اما اگر اشتباه کنید و پیام را فقط در دستگاه خود حذف کنید، دیگر نخواهید توانستید آنرا در دستگاه‌های دیگران نیز پاک کنید. پاول میاسودوف در پایان گفت: در این حالت کنترل پیام‌ها از بین می‌رود و فقط برنامه‌های خاصی که باید جداگانه نصب شوند می‌توانند کمک کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: