۰

بازداشت اعضای باند تولید سکه‌های تقلبی

ماموران پلیس اگاهی شهرستان ملارد اعضای یک باند تهیه و تولید سکه‌های تقلبی طلا را که در استان‌های البرز و تهران از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند را بازداشت کردند.
کد خبر: ۲۴۲۵۱۳
۰۸:۳۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در این ارتباط گفت: در پی دریافت گزارشی از توزیع سکه‌های تقلبی یک گرمی طلا در بازار، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند با همکاری برخی از طلافروشان این باند را شناسایی و بازداشت کنند.

جواد جبله افزود: در بررسی‌های اولیه از فروشندگان این سکه‌های تقلبی مشخص شد که سردسته این باند در یکی از محلات جنوبی تهران اقدام به تولید سکه‌های تقلبی طلا کرده و در استان‌های البرز و تهران به فروش می‌رساند.

وی گفت: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب تهران مخفیگاه این فرد شناسایی و در یک اقدام ضربتی عامل اصلی تولید سکه‌های تقلبی طلا بازداشت شد که در بازرسی از کارگاه علاوه بر انواع وسایل و تجهیزات تولید سکه طلا، بیش از ۹۰ سکه یک گرمی تقلبی طلا و انواع برچسب‌های بانک مرکزی کشف شد.

دادستان ملارد افزود: این فرد بنا به اعترافات خود نزدیک به سه ماه در این خصوص در استان‌های البرزو تهران فعالیت کرده است و پرونده ویژه‌ای در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه هر ۷ متهم بازداشت شده این باند در اختیار پلیس آگاهی شهرستان ملارد است، از شهروندان خواست چنانچه بدین شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس اگاهی شهرستان ملارد واقع در صفادشت و یا شعبه ۵ بازپرسی این شهرستان مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: