۰

جامعةالمصطفی شهادت طلبه آذربایجانی خود را تسلیت گفت

جامعة المصطفی العالمیه، به مناسبت به شهادت رسیدن «معارف صفراف»، از طلاب آذربایجانی جامعةالمصطفی، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۲۴۲۲۰۶
۱۵:۵۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، جامعة المصطفی العالمیه، به مناسبت به شهادت رسیدن «معارف صفراف»، از طلاب آذربایجانی جامعةالمصطفی، پیامی صادر کرد.

 متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت فوز عظیمیست که بسیاری از بندگان صالح پروردگار، عمری در آرزوی درک آن به درگاه خدای مهربان به راز و نیاز ایستاده اند، ولی دعوت ویژه خداوند تنها شامل حال برخی انسان‌های خاص و خالص می‌شود که در ورطه انجام وظیفه و دفاع از مرز‌های معرفتی و سرزمینی مسلمین جان خود را در طبق سودای با ایزد منان عرضه سازند.

مردم مسلمان و شیعه اصیل و دیرین جمهوری آذربایجان ده‌ها سال است که گرفتار هجوم وحشیانه گروهی ستمگر شده اند که در نتیجه آن هم سرزمین اسلامی شان در قره باغ عزیز اشغال شده و هم انسان‌های مظلوم از خانه و کاشانه خود آواره گشته و جوانان فراوانی در دفاع از حیثیت اسلامی و ملی خود را فدا کرده اند.

شهید سعید جوان با صفا و پر نشاط و کوشا، طلبه عزیز ما در جامعه المصطفی "معارف صفراف"، چه سرانجام نیکی در عرصه خدمت به دین و کشور خود پیدا کرد. او با بصیرت و آگاهی و با تاسی به سالار شهیدان اباعبدالله (ع) و لبیک به ندای "هل من ناصر" حسینی، پای در جبهه دفاع از منطقه اشغالی قره باغ و مردم مظلوم آن دیار نهاد و چه زود شربت شیرین شهادت را سر کشید.

عروج روح پاک این طلبه عزیز را به خانواده مکرم وی و ملت شجاع آذربایجان و خصوصا دوستان طلبه اش تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

رو حش شاد و در منزلگه جاوید؛ قرین خیل شهداء مقرب باد.
جامعه المصطفی العالمیه
آبان ۱۳۹۹
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: