۰

تاکید ماکرون بر ادامه دهن‌کجی علیه مقدسات مسلمانان

ماکرون رئیس جمهور فرانسه که با اظهارات هتاکانه خود خشم مسلمانان جهان را برانگیخته بار دیگر در توئیتر به طور ضمنی بر ادامه دهن‌کجی خود تاکید کرد.
کد خبر: ۲۴۲۱۲۳
۰۹:۲۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه یکشنبه شب در حساب توئیتری خود به زبان عربی نوشت: "هیچ چیز هرگز ما را به عقب باز نمی‌گرداند."

ماکرون اخیرا در اظهاراتی وقیحانه اعلام کرده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد، امری که با واکنش تند مسلمانان روبرو شده است.

تاکید ماکرون بر ادامه دهن‌کجی علیه مقدسات مسلمانان

اتحادیه شرکت‌های تعاونی کویت در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور فرانسه که علیه پیامبر اسلام حرمت شکنی کرده بود، تمامی محصولات تولید فرانسه را از بازارهای کویت جمع آوری کرد. در این اقدام 50 شرکت تعاونی کویتی مشارکت و اعلام کرده اند تا اطلاع ثانوی کالاهای تولید فرانسه را از بازارها و شعبات خود جمع آوری کرده و به فروش نمی‌رسانند.

وزارت امور خارجه فرانسه در اطلاعیه ای خواسته برخی کشورهای اسلامی برای تحریم محصولات فرانسه را بی معنی خواند و تأکید کرد که باید سریعاً چنین اقداماتی متوقف شود.

حزب الله لبنان هم هتاکی مجدد فرانسوی‌ها به مقدسات اسلامی را جریحه دار کردن احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان از جمله اقلیت مسلمان و عرب ساکن اروپا به ویژه کشور فرانسه قلمداد کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: