۰

هشدار دیده بان مصر نسبت به افزایش خشونت ضد مسلمانان

دیده بان فتواهای تکفیری وابسته به دارالافتای مصر نسبت به افزایش اقدامات موسسه های فرانسه ضد اسلام و مسلمانان هشدار داد.
کد خبر: ۲۴۲۰۸۶
۱۰:۴۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دیده بان فتواهای تکفیری وابسته به دارالافتای مصر در بیانیه ای اعلام کرد: اظهارات ضد اسلامی و دستورالعمل های آنها در سخنرانی های رسمی تنها تلاش برای تقویت نفرت، نژادپرستی و تبعیض و حمایت از خشونت، تروریسم و افراط گرایی بوده است.

در این بیانیه آمده است: اصرار در فرانسه برای حمله به مسلمانان و اسلام و تعمیم دادن اتهام ها به همه مسلمانان باعث شد که یک خانواده مسلمان و دو زن در پاریس پایتخت فرانسه هدف قرار بگیرد.

این دیده بان اعلام کرد: خطر خشونت و اقدامات تروریستی راستگرایان تندرو از گروه های تروریستی تکفیری کمتر نیست. زیرا حمایت غیر مستقیم از فعالیت های خشونت آمیز به همه آسیب خواهد رساند.

این دیده بان نسبت به اظهارات ضد اسلامی هشدار داد و اعلام کرد: این اظهارات بیانگر تبلیغ رایگان برای افراط گرایان خواه گروه های تکفیری خواه راستگرایان تندرو است. این مسئله به معنای تشدید گفتمان رسانه ای است که برای استخدام و جذب عناصر جدید استفاده می شود.

این دیده بان نسبت به خطر ماجراجویی که اسلام هراسی و خشونت ضد مسلمانان را به برنامه های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی تبدیل کرده است، هشدار داد. تاثیر این خشونت طلبی تازمان های دور باقی خواهد ماند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: