۰

هشدار نماینده پارلمان فرانسه نسبت به افزایش خصومت علیه مسلمانان

یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه نسبت به افزایش خصومت و سوء ظن عمومی نسبت به مسلمانان در پی قتل معلم تاریخ فرانسوی و گسترش سرکوب مسلمانان از سوی دولت «امانوئل مکرون» هشدار داد.
کد خبر: ۲۴۱۸۹۳
۱۶:۱۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یکی از نمایندگان پارلمان فرانسه نسبت به افزایش خصومت و سوء ظن عمومی نسبت به مسلمانان در پی قتل معلم تاریخ فرانسوی و گسترش سرکوب مسلمانان از سوی دولت «امانوئل مکرون» هشدار داد.

«آدرین کوارتینس» از اعضای حزب «ال اف آی» در پارلمان فرانسه در یک برنامه تلویزیونی ضمن درخواست برای اتحاد در مقابل تروریسم نسبت به جو خصومت که علیه مسلمانان در فرانسه به وجود آمده است انتقاد کرد.

وی در این باره گفت: من معتقدم که هدف تروریست ها ایجاد تفرقه در جامعه فرانسه و جدا کردن مسلمانان از بقیه جمعیت در این کشور است.

کوارتینس در عین حال بر اهمیت مقابله با چنین هدفی تاکید کرد گفت: ما باید با تروریسم مقابله کنیم اما به وجود آمدن جو سوء ظن عمومی نسبت به مسلمانان هیچ منطقی ندارد.

«ساموئل پاتی»،معلم 47 ساله فرانسوی در شمال پایتخت فرانسه روز جمعه به دست یک نوجوان 18 ساله چچنی تبار به قتل رسید.

این معلم در یکی از کلاس هایش که در مورد آزادی بیان بود کاریکاتورهای موهن به پیامبر (ص) را به دانش آموزانش نشان داد.

رهبران مسلمان در سراسر فرانسه این قتل را محکوم کرده و تاکید کردند که افراط گرایان از دین برای دستیابی به اهداف خود سوء استفاده می کنند و اقدامات آنها مورد پذیرش اسلام نیست.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: