۰

چطور ریشه موها را تقویت کنیم

در این مطلب راه حل هایی برای تقویت ریشه مو آموزش داده می شود.این راه حل ها شامل استفاده از روش های طبیعی و آسان که براحتی در دسترس هستند ، می شود.
کد خبر: ۲۴۱۷۷۷
۱۵:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

شیعه نیوز: چیزی جذاب تر از موهای شفاف ، ضخیم و سالم روی سر نیست.اما همه افراد از این موهبت برخوردار نیستند.ریزش موها دلایل زیادی دارد که شامل مشکلات وراثتی ، و… هستند.

۱-ماساژ با روغن نارگیل:

روغن نارگیل را گرم کنید (از مایکروویو استفاده نکنید) و روی موها بمالید و کلاه حمام را روی سر بگذارید و نیم ساعت بعد با آب گرم بشویید.
۲-تخم مرغ یا شیر:

تخم مرغ یا شیر هر دو منبع غنی از پروتئین ها هستند و حجم موها را افزایش می دهد.

شیر پر چربی یا ۲-۳ تخم مرغ، بسته به اندازه و حجم موهای شما.شیر یا تخم مرغها را کاملا” روی موهایتان بمالید و چند ساعتی به حال خود بگذارید و بعد با آب گرم بشویید.
۳-آب پیاز:

آب پیاز بعنوان یک داروی برای مبارزه با ریزش مو و کمک به رشد مو شناخته شده است.

پیاز را رنده کنید و بگذارید حسابی آب بیاندازد و تفاله و آب پیاز را روی موهایتان بمالید و سرتان را بپوشانید.بعد از یک ساعت با شامپوی مناسب موهایتان را بشویید.
۴-روغن کرچک:

روغن کرچک حاوی مواد و فواید منحصر به فرد برای موهای شما است.شما نتایجی بسیار شگفت انگیز طی استفاده از روغن کرچک برای تقویت موهایتان خواهید دید.

روغن کرچک به همراه روغن نارگیل را گرم کنید(روغن نارگیل غلظت و چسبندگی روغن کرچک را زیاد می کند).بصورت دایره ای روی سرتان ماساژ دهید .مطمئن شوید که تمام ریشه های موها را چرب کنید. یکساعت بعد موها را بشویید.

منبع : میهنبد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: