۰

کشف بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اموال قاچاق

رئیس پلیس تهران گفت: موفق شدیم بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اموال قاچاق را کشف کنیم که این کشفیات نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۲۴۱۶۰۳
۰۹:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومی در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه با اوباشی که در فضای مجازی تبلیغ اوباش‌گری می‌کنند با قدرت برخورد می‌شود، به اقدامات پلیس امنیت اقتصادی تهران پرداخت و گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ورود جدی برای مقابله با مفسدان اقتصادی داشته و موفق شدیم بیش از 250 هزار میلیارد تومان اموال قاچاق را کشف کنیم که این کشفیات نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

رحیمی با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی در بخش فرار مالیاتی 52 هزار میلیارد را با تشکیل 50 پرونده رسیدگی کرده است، گفت: در حوزه مدیریت ترافیک با تمرکز در انضباط‌بخشی ترافیک و ساماندهی تردد وسایل‌نقلیه، اقدامات جهادی با رویکرد کاهش تصافدات دنبال کردیم و صرفاً در حوزه پلیس راه تهران بزرگ با 48 درصد و در حوزه شهری با هشت درصد کاهش تلفات سوانح رانندگی روبه‌رو هستیم.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: دشمن برای اخلال در امنیت بسیار سرمایه‌گذاری کرده و اطلاع دقیق در این زمینه داریم اما امروز نیروی انتظامی در کنار شورای تامین و قوه‌ قضائیه اقدامات خود را دنبال می‌کند و اجازه نمی‌دهیم افرادی که درصدد برهم زدن امنیت هستند، محلی برای جولان داشته باشند.

با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی است که فعالیتها و اقداماتمان را در طول یک سال گذشته به عرض مردم برسانیم، اظهار کرد: برای برقراری امنیت، شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم. در عین حال که یار و همراه بودیم قاطعانه با مخلان نظم برخورد کردیم و اجازه ندادیم این تعداد اندک نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر 5.5 میلیون تماس با مرکز فوریتهای پلیسی داشتیم و بالغ بر 2.7 میلیون از این تماسها عملیاتی شد و هر سه ثانیه تقریباً یک تماس با پلیس 110 گرفته می‌شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در پلیس پیشگیری با اجرای پنج مرحله از طرح رعد، موفق شدیم مبارزه جدی با سارقان، مالخران و خرده‌فروشان موادمخدر داشته باشیم، در حوزه پلیس امنیت نیز، در طول هفت ماهه سال 99 موفق به کشف 392 قبضه کشف سلاح جنگی و انهدام 17 باند در این رابطه شدیم.

رحیمی با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، به بحث بازپروری صحیح معتادان اشاره کرد و گفت: در طرحهای ظفر پلیس مبارزه با موادمخدر همزمان با خرده‌فروشان و قاچاقچیان موادمخدر و معتادان متجاهر برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: در بخش جرائم جنایی با اقدات مناسب پلیس آگاهی، موفق شدیم 24 درصد وقوع این جرائم را کاهش دهیم و با پیگیری پرونده‌های یک دهه قبل، موفق شده تعدادی از جرایم سالهای قبل را نیز کشف کنیم همچنین در نخست سال جاری میزان کشفیات جرائم 124 درصد افزایش داشته و در این مدت نزدیک 73 درصد جرائم به وقع پیوسته در حوزه سرقت را در تهران کشف کردیم.

وی افزود: پلیس فتا امروز با اقتدار در فضای مجازی، توانسته بالغ بر 85 درصد جرائم روی داده در فضای مجازی در حوزه تهران را کشف کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: