۰

جزئیات حملات سایبری به دو سازمان دولتی

معاون امنیت اطلاعات سازمان فناوری گفت: از کاربران، کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تقاضا داریم که مبادی اطلاعاتشان از مبادی رسمی باشد
کد خبر: ۲۴۱۳۴۸
۱۵:۳۱ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، جزئیات حملات سایبری به دو سازمان دولتیمعاون امنیت اطلاعات سازمان فناوری گفت: از کاربران، کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تقاضا داریم که مبادی اطلاعاتشان از مبادی رسمی باشد.

 ابوالقاسم صادقی درباره جزئیات حمله سایبری به برخی سازمان‌های دولتی اظهار داشت: 26 شهریور و سوم مهر نیز حملات این چنینی داشتیم اما نکته مهم اینکه آنچه در دو شب قبل آغاز شد و تا دیروز نیز ادامه داشت، حمله به دو سازمان مهم کشور است البته ابعاد این حملات به بزرگی آنچه که مطرح می‌شود نبوده است.

وی افزود: حملات سایبری به زیرساخت‌ها بوده اما به خوبی مدیریت و مقابله کردیم.

معاون امنیت اطلاعات سازمان فناوری با بیان اینکه عزم ما این است که هماهنگی و انسجام بین دستگاه‌های افتا، ماهر و پلیس فتا داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما به طور موازی و همزمان اتفاق را رصد کردیم و از جزئیات آن مطلع شدیم.

وی تاکید کرد: آسیب و خسارت‌های وارد شده به دو سازمان مربوطه در حداقل ممکن بوده زیرا ما به سرعت عکس‌العمل نشان دادیم.

صادقی گفت: تمام تلاش ما در راستای مقابله با این حملات ادامه دارد و هر روز در حال رشد و توسعه فناوری‌های جدید در این حوزه هستیم و خدمات جدیدی را تولید می‌کنیم تا بتوانیم بهتر با حملات مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: از کاربران، کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی تقاضا داریم که مبادی اطلاعات‌شان از مبادی رسمی باشد کانال‌هایی که دور از واقعیت فنی استفاده می‌شوند آسیب‌زا هستند.

معاون امنیت اطلاعات سازمان فناوری یادآور شد: مثلا زمانی که شایعه حملات پخش شد بسیاری از کارشناسان دولتی خدمات خود را از دسترس خارج کردند که این کار اشتباه است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: