۰

تنظیمات مخفی که سرعت هرگونه تلفن آندروید را دوبرابر می‌‌‌‏کند

اگر دستورالعمل‌‌‌‏های ساده این پست را دنبال کنید، به شما برخی از تنظیمات پنهان را نشان می‌‌‌‏دهد که در کمتر از چند ثانیه تنظیم می‎ببینید که سرعت هر نوع گوشی اندرویدتان دو برابر می‌‌‌‏شود.
کد خبر: ۲۴۱۳۳۹
۱۴:۴۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۹

شیعه نیوز: با توجه به همه چیزهای که تا کنون دیده‌‌‌‏ایم، S7 Galaxy سامسونگ و Galaxy S7 edge براق‌‌‏تر، صافتر و پرسرعت‌‌‏تر نسبت به مدل گوشی Galaxy S خواهد بود. LG G5 نیز ارتقاء عمده‌‌‌‏ای خواهد داشت. اما آیا زمانی که همه‌‌‌‏ی این گوشی‌‌‏های آندروید براق و سریعِ جدید قفسه‌‌‌‏های فروشگاهها را هدف قرار دهند، احساس نمی‌‌‏کنید که گوشی آندروید قدیمی‌‌‏تان دیگر سریع نیست؟

اگر دستورالعمل‌‌‌‏های ساده این پست را دنبال کنید، به شما برخی از تنظیمات پنهان را نشان می‌‌‌‏دهد که در کمتر از چند ثانیه تنظیم می‎ببینید که سرعت هر نوع گوشی اندرویدتان دو برابر می‌‌‌‏شود.

Dubbed Chromer اپلیکیشنی است که اجازه می‌‌‌‏دهد تا تمام اپلیکیشن‌‌‏های گوشی شما از زبانه‌‌‌‏های معمول کروم که صفحات وب را بسیار سریع‌‌‏تر از قبل بارگذاری می‌‌‌‏کنند استفاده کند .

همچنین کارهای دیگری مانند حذف برنامه فیس بوک وجود دارد که می برای سرعت بخشیدن به گوشی آندروید خود استفاده کنید.

شکی نیست که مشخصات سخت افزاری، چگونگی سرعت گوشی هوشمند را تعیین می‌‌‌‏کند، اما تنها تا اندازه‌‌‏ای. غیر از سخت‌‌‏افزار، نرم‌‌‏افزار گوشی نیز نقش بزرگی را همچون گرافیک آن در سرعت گوشی ایفا می‌‌‏کند.

گوشی‌‌‌‏های آندروید شامل یک منو است که از کاربران پنهان است تا زمانی که قفل آن را باز کنید. در داخل این منوی خاص مجموعه‌‌‏ای از سه تنظیم است که چگونگی سرعت بازی انیمیشن‌‌‌‏های انتقال یک گوشی را کنترل می کند. با تغییر این تنظیمات، می ‌‌‏توانید سرعت این انیمیشن‌‌‌‏ها را دو برابر کنید و گوشی شما سریع‌‌‏تر از قبل عمل خواهد کرد:

۱.در برنامه تنظیمات گوشی آندروید، مرورگر را به سمت پایین حرکت دهید و به About phone وارد شوید.

۲. داخل آن عنوان Build number را پیدا کنید و ۷ بار مکررا به آن ضربه بزنید.

۳. back را بزنید، منوی Developer options را در بالای منوی درباره گوشی مشاهده می‌‌‌‏کنید.

۴. در داخل منوی Developer options ، مرورگر را به سمت پایین حرکت داده و تنظیمات ذیل را پیدا کنید:

Windows animation scale ، Transition animation scale و Animator duration scale. به طور پیش فرض، هر یک بر روی ۱x تنظیم شده است . هر یک را باز کنید و زمان را ۱X به ۰٫۵X تغییر دهید. ( ۰٫۵X نه ۵X)

کار تمام شد. انیمیشن‌‌‌‏ها در حال حاضر دو برابر سریع‌‌‌‏تر از قبل نمایش داده خواهد شد و در نتیجه تلفن‌‌‌‏تان را بسیار سریعتر از قبل خواهید یافت. همچنین این کار هیچ تاثیری بر عمر باتری ندارد و اگر تصمیم گرفتید که به تنظیمات قبلی برگردید، به سادگی به آن منو بازگردید و هر یک از سه مورد را به ۱X برگردانید.

توجه داشته باشید که می توانید هر یک از این سه آیتم منو را بر روی گزینه «خاموش» off تنظیم کنید تا گوشی‌‌‌‏تان را حتی سریع کنید. اما پس ازانجام این کار، این انیمیشن کوچک جذاب اصلا ظاهر نخواهند شد.

منبع : میهنبد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: