۰

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: با توجه به درخواست‌های روزافزون زائران، پس از بازدیدهای مکرر مسئولان محترم وزارت بهداشت و انجام نمونه‌گیری‌های متعدد، ایمنی حضور زائران توسط کارشناسان و مسئولان امر در مسیرهای منتهی به روضه منوره تائید شد.
کد خبر: ۲۴۱۲۲۳
۱۲:۲۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی گفت: با توجه به درخواست‌های روزافزون زائران، پس از بازدیدهای مکرر مسئولان محترم وزارت بهداشت و انجام نمونه‌گیری‌های متعدد، ایمنی حضور زائران توسط کارشناسان و مسئولان امر در مسیرهای منتهی به روضه منوره تائید شد.

 محمد توکلی افزود: زائران گرامی از امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توانند از مسیر صحن آزادی به رواق دارالسعاده و از مسیر مسجد گوهرشاد به بالاسر حضرت، مشرف شده و از فضایی نزدیک تر از قبل به ضریح مطهر، امام مهربانی‌ها را زیارت کنند.

وی در ادامه با اشاره به بازگشایی تعدادی از رواق‌های حرم مطهر طی روزهای گذشته گفت: برابر با شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی از ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هماهنگی سایر دستگاه‌های اجرایی، 25درصد ظرفیت تعدادی از رواق‌ها از جمله رواق امام خمینی(ره)، رواق دارالهدایه، رواق دارالحکمه و شبستان‌های مسجد گوهرشاد بازگشایی شده است.

توکلی افزود: به صورت روزانه فرش‌های رواق‌های بازگشایی شده طبق دستورالعمل با فرش‌های جدید و تمیز تعویض می‌شود. خادمان سلامت نیز به صورت شبانه‌روزی با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

بخشی از مسیر روضه منوره حرم مطهر رضوی بازگشایی شد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: