۰

مشارکت بیش از ۶۳ رسانه داخلی و خارجی در انتقال مراسم اربعین در کربلا

بخش رسانه در آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: بیش از ۶۳ رسانه داخلی و خارجی مراسم اربعین امسال را پوشش دادند.
کد خبر: ۲۴۱۱۸۴
۰۹:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «محمد الاسدی» معاون رئیس بخش رسانه در آستان مقدس حضرت عباس(ع) گفت: بیش از 63 رسانه داخلی و خارجی از جمله شنیداری و تصویری و مکتوب در انتقال مراسم اربعین در آستان های حسینی و عباسی و بین الحرمین سهیم بودند.

الاسدی افزود: طرح رسانه ای مطابق با مقررات و دستورالعمل های منتشر شده از سوی دبیرخانه عمومی آستان عباسی انجام گرفت تا اعتبار انتقال تصویر از مراسم اربعین تضمین شود، به همین دلیل همه لوازم مورد نیاز برای این رسانه ها با هدف انجام این ماموریت رسانه ای آماده شد.

معاون رئیس بخش رسانه در آستان مقدس حضرت عباس(ع) گفت: باوجود اینکه مراسم اربعین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا استثنایی بود، اما این مراسم با پوشش گسترده رسانه ای داخلی و خارجی رو به رو شد. به طوری که برخی از رسانه برای نخستین بار برای پوشش این رویداد مهم جهانی شرکت کردند.

وی افزود: این رسانه ها با ورود زایران به استان کربلا کار خود را آغاز کردند و توانستند در انتقال تصویر واقعی از این مراسم سهیم باشند.

الاسدی گفت: بخش رسانه برنامه کاری ویژه ای را در این زمینه دنبال کرده است که شامل سازو کارهای ویژه برای اعتبار سنجی رسانه ها است.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: