۰

اعلام اسامی صنوف ممنوع‌الفعالیت تا پایان هفته

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به تمدید تمامی محدودیت های کرونایی در پایتخت تا ۲۵ مهرماه گفت: واحدهای صنفی که فروشندگان و متصدیان آنها از ماسک استفاده نکنند، پلمب خواهند شد.
کد خبر: ۲۴۰۹۱۲
۱۴:۱۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به تمدید تمامی محدودیت های کرونایی در پایتخت تا ۲۵ مهرماه گفت: واحدهای صنفی که فروشندگان و متصدیان آنها از ماسک استفاده نکنند، پلمب خواهند شد.

سرهنگ نادر مرادی دراین باره گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام استاندار تهران که درپی وضعیت قرمز کرونا در تهران انجام شد، تمام محدودیت های کرونایی در پایتخت تا ۲۵ مهرماه تمدید شد و بر این اساس تمامی صنوف مشمول این محدودیت ها در صورت فعالیت در هفته جاری و سایر صنوفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، تا یک ماه پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها، مساجد و مصلی ها، سالن‌های سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، کافه‌ها و قهوه خانه ها و چایخانه ها تا پایان هفته تعطیل هستند و هرگونه فعالیت آنها با برخورد قانونی و پلمب مواجه خواهد شد.

مرادی با تاکید بر اینکه برگزاری هر گونه مراسم و تجمعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع است، ادامه داد:باشگاه های ورزشی و به خصوص ورزش های پر برخورد مانند کشتی، ورزش‌های رزمی نظیر کاراته، جودو و موارد مشابه، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ درباره مسئولان و متصدیان دیگر واحدهای صنفی که از ماسک استفاده نکنند، نیز به ایسنا گفت: برابر مقررات تمامی این افراد ملزم به استفاده از ماسک هستند و اگر از ماسک استفاده نکنند مشمول برخورد پلیس و پلمب خواهد خواهند شد. همچنین واحدهای صنفی ملزم هستند که به افراد دارای ماسک خدمات ارائه کرده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، پرهیز کنند که این موضوع نیز به آنان ابلاغ شده است.

به گفته وی، گشت‌های پلیس اماکن بر این موضوعات نظارت کرده و علاوه بر آن شهروندان نیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ عدم رعایت پروتکل‌ها را گزارش دهند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: