۰

کرونا مراسم عزاداری برخی هیئت‌ها را تعطیل کرد

برخی هیئت‌های تهران که قرار بود برای ایام اربعین مراسم عزاداری بگیرند، در راستای اطلاعیه وزارت کشور، مراسم‌شان را لغو و یا به‌صورت مجازی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۰۶۶۷
۱۴:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شیوع ویروس کرونا و موج جدید ابتلا به این بیماری منحوس شبب شد تا ستاد ملی مقابله با کرونا، تهران را یک هفته تعطیل کند. از این رو برخی هیئت‌ها با صدور اطلاعیه‌ای برنامه مجالس خود را تعطیل کردند.

هیأت‌هایی که تاکنون مجالس خود را تعطیل اعلام کرده‌اند به شرح زیر است:

هیأت ریحانةالنبی (س) که قرار بود مراسم عزاداری را از دوشنبه 14 مهرماه به مدت 3 شب برگزار کند، به تبعیت از اطلاعیه استانداری تهران این مراسم را تعطیل کرد.

هیأت مکتب‌الزهرا (س) نیز قرار بود با حضور محمدرضا طاهری و حسین طاهری در میدان آیینی امام حسین (ع) مراسم عزاداری بگیرند که مراسم‌شان را تعطیل کردند.

هیئت میثاق با شهدا نیز اطلاعیه داده بود تا از دوشنبه 14 مهرماه به مدت سه شب در پادگان شهید خضرائی نیروی هوایی ارتش مراسم داشته باشد که به‌دلیل تبعیت از اطلاعیه استانداری تهران، مراسم حضوری را لغو و قرار است این مراسم به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار شود.

جلسه عزاداری هیأت میثاق با شهدا بناست با عنوان قرار عاشقی در هیأت مجازی به مدت 3 شب برگزار شود. این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام کاشانی و مرثیه‌خوانی ‌میثم ‌مطیعی از دوشنبه 14 مهرماه به مدت 3 شب، رأس ساعت 22 در امامزاده قاضی‌الصابر (ع) بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود و از شبکه قرآن و صفحات اینستاگرامی meysammotiee و misaq_ba_shohada پخش زنده خواهد شد.

سعید حدادیان نیز که قرار بود میزبان مداحانی همچون محمدرضا طاهری، نریمان پناهی، امیر کرمانشاهی، مهدی رسولی، محمدحسین پویانفر، حسین طاهری و محمدحسین حدادیان در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) باشد، مراسم خود را تعطیل کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: