۰

راننده سفیدپوست انگلیسی زن محجبه را عمدا زیر گرفت

فیلم دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد که روز سه شنبه در محله ایلفورد در شرق لندن، راننده یک ون سفید، یک عابر پیاده مسافر را که زن مسلمان محجبه‌ای بوده عمدا زیر می‌گیرد.
کد خبر: ۲۴۰۵۰۱
۰۹:۱۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فیلم دوربین‌های مدار بسته نشان داده‌اند که چگونه یک راننده ون سفید که به گفته شاهدان در یک «حمله نژادپرستانه» ، عمدا یک زن محجبه را زیر می‌گیرد.

این حادثه روز سه شنبه در محله ایلفورد در شرق لندن به وقوع پیوست و راننده ون فورد ترانزیت، زن عابر پیاده مسافر را دیده و با حرکت به سمت عقب او را زیر گرفته است. در این کلیپ ، صبح روز سه شنبه ساعت ۹ دیده می‌شود که زن مسلمان در نزدیکی پیاده رو در محل تقاطع در حال راه رفتن است. این زن محجبه بوده و از جاده رد می‌شود و راننده به سرعت دنده عقب گرفته و او را زیر می‌گیرد. وی سپس با سرعت از محل گریخته، بدون اینکه برای کمک به قربانی اقدامی بکند. مظنون یک مرد سفیدپوست با موهای طلایی بوده است.

در توییتر شخصی که برای اولین بار این فیلم را به اشتراک گذاشته آمده است: دو روز پیش خواهر دوستم قربانی یک اتومبیل و گریز از محل راننده نژادپرست شد. خواهرش حجاب داشت و به یاد می آورد که قبل از این اتفاق، راننده نگاه «کثیفی» به او کرده است. پلیس مطلع شده است اما اقدامات زیادی برای کمک انجام نداده‌ است.

وی افزود: نفرت انگیز است وقتی می‌بینیم که در عصر حاضر هنوز به خاطر داشتن یک دین یا نژاد متفاوت قربانی این گونه حملات می‌شوند.

گفته می‌شود این زن در این حادثه جراحات زیادی دیده است و حادثه همچنین اثر روانی بدی بر روی او گذاشته است.

پلیس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که حادثه در ساعت ۹:۳۹ صبح سه شنبه ۲۹ سپتامبر رخ داده و گزارش‌های مربوط به برخورد یک ون و عابر پیاده در جاده بچوورث در ایلفورد را در دست بررسی دارد.

به گفته پلیس، ونِ درگیر در تصادف در محل متوقف نشده و تحقیقات برای یافتن راننده ادامه دارد. هیچ بازدداشتی در این باره انجام نگرفته است.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: