۰

توزیع روزانه ۱۰۰ هزار ماسک بین زائران اربعین

آستان قدس حسینی صدها نفر از افراد داوطلب را به منظور تقویت آگاهی های بهداشتی درباره خطر همه گیری کرونا در شهر کربلای مقدس مستقر کرد و از توزیع بیش از یک میلیون ماسک بین زائران خبر داد.
کد خبر: ۲۴۰۴۷۶
۱۵:۵۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آستان قدس حسینی صدها نفر از افراد داوطلب را به منظور تقویت آگاهی های بهداشتی درباره خطر همه گیری کرونا در شهر کربلای مقدس مستقر کرد و از توزیع بیش از یک میلیون ماسک بین زائران خبر داد.

 از سوی دیگر اداره محلی نجف اشرف از تعطیلی پنج روزهاین شهر به مناسبت زیارت اربعین خبر داد و اداره دفاع مدنی این شهر نیز سلسله هشدارهایی را برای حفظ سلامتی زائران در برابر ویروس کرونا ارائه کرد.

«علی شبر» مدیر اطلاع رسانی آستان قدس حسینی در این باره گفت: بیش از ۶۰۰ داوطلب در چارچوب طرح ویژه زیارت اربعین و پس از گذراندن مهارت های فردی لازم در داخل و خارج حرم امام حسین(ع) مسقر شده اند و رهنمایی های لازم را درخصوص همه گیری کرونا و دیگر مسائل مورد نظر به زائران ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ تیم پزشکی و بهداشتی سیار در داخل و خارج حرم امام حسین(ع) در طول روز به زائران خدمت رسانی می کنند و این اقدام با هماهنگی بیمارستان امام زین العابدین (ع) و بیمارستان السفیر صورت می گیرد، افزود: این تیم ها یک میلیون ماسک را در طول روزهای گذشته یعنی معادل روزی صد هزار ماسک بین زائران توزیع، و اماکن مختلف را در شهر کربلا ضد عفونی کرده اند.

از سوی دیگر استاندار نجف اشرف از تعطیلی پنج روزه این شهر به منظور برگزاری زیارت اربعین خبر داد.

«لؤی الیاسری» گفت: طرح امنیتی ویژه اربعین با هماهنگی فرماندهی عملیات فرات مرکزی و بدون هیچ گونه مشکلی در حال اجرا می باشد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: