۱
اسحاق جهانگیری :

آیت الله سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند

حضرت آیت الله العظمی سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند که امیدواریم با رهنمودهای ایشان و سایر مراجع عظام تقلید بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
کد خبر: ۲۴۰۴۲۰
۱۱:۱۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دکتراسحاق جهانگیری عصر شنبه در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام الاختیار مرجع عالیقدر، آیت الله سیستانی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: حضرت آیت الله العظمی سیستانی نماد عقلانیت و درایت مرجعیت هستند که امیدواریم با رهنمودهای ایشان و سایر مراجع عظام تقلید بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

او همچنین با اشاره به فشارها و مشکلات ناشی از تحریم ها تصریح کرد: تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه آمریکا فشارهای سنگینی را بر معیشت مردم وارد کرده که امیدواریم بتوانیم با تلاش های مضاعف، مشارکت مردم و دعای مراجع عظام تقلید این مشکلات را از پیش روی کشور برداریم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر همواره در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت کرده ام، گفت: امسال به دلیل شرایط سخت بیماری کرونا، این توفیق را نداریم و ناچار هستیم همانند سایر مردم به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم اربعین را به شکلی دیگر و بدون حضور در این راهپیمایی برگزار کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نیز در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از تلاش های دولت برای مقابله با تحریم ها و مدیریت بیماری کرونا اظهار امیدواری کردند: هر چه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا باشیم و بتوانیم توفیق زیارت حرم امام حسین(علیه السلام ) را پیدا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
امام حسین بزنه کمرتون بیشرفهای بی همه چیز که دین و دنیای مردم رو باهم گرفتید