۰

استان ایلام هیچ زائری را نمی‌پذیرد

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امسال مراسم راهپیمایی اربعین حسینی برگزار نمی‌شود گفت: با توجه به لغو این مراسم پلیس از ورود زائران به استان ایلام جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۲۴۰۲۳۳
۱۲:۲۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سردار «نورعلی یاری» فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم پذیرش زائران استان ایلام هیچ زائری را نمی‌پذیرد در مرز‌های سه گانه کشور، امسال از مردم عزیز کشورمان تقاضا می‌شود با عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب، در خانه‌های خود اربعین حسینی را برگزار و زنده نگه دارند.

وی افزود: برابر تصمیمات کلان کشور و همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس مهلک کرونا، نیروی انتظامی از هرگونه پیاده روی اربعین حسینی جلوگیری می‌کند.

سردار یاری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان با استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی از ورود زائران برای ورود به استان و پایانه مرزی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: از هموطنان عزیز درخواست می شود امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم مراجعه به مرز، مراسمات مذهبی خود را در منزل برگزار کرده و حضور در پیاده روی اربعین حسینی را به سال‌های بعد و ریشه کن شدن این ویروس منحوس، موکول کنند.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: