۰

افزایش دمای هوا در مناطق مختلف کشور از فردا

کارشناس هواشناسی گفت:از فردا شاهد افزایش دمای هوا در مناطق مختلف کشور خواهیم بود و در مناطق جنوبی بارش‌ باران شدت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۴۰۱۹۶
۰۹:۱۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در برخی مناطق کشور از جمله اصفهان، همدان، یزد، کرمان، ارتفاعات زاگرس مرکزی، خوزستان، چهارمحال بختیاری شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود، گفت: در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و خوزستان همچنین در سواحل خلیج فارس بارش پراکنده باران و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در سواحل خلیج فارس و استان های خوزستان ، بوشهر، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب ایلام قسمت‌هایی از کرمان و لرستان خطر برخورد صاعقه، بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا پنجشنبه در جنوب غرب و غرب کشور و بخش‌هایی از کرمان و سواحل خلیج فارس رگبار پراکنده و رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: از فردا شاهد افزایش دمای هوای در مناطق مختلف کشور خواهیم بود و در استان‌های جنوبی کشور بارش‌ باران پیش بینی می شود .

گودرزی یاد آور شد: فردا در جنوب و غرب خوزستان، لرستان و بوشهر بارش‌ها شدید‌تر می‌شود. همچنین دریای خزر فردا به شدت مواج است.

او درباره وضعیت آب وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری است. بیشینه دما ۲۵ درجه و کمینه دما هم ۱۵ درجه خواهد بود همچنین از فردا شاهد افزایش دمای هوا در پایتخت خواهیم بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: