۰

نخست وزیر عراق دستور تشکیل کمیته عالی تامین امنیت اربعین را صادر کرد

مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، دستور تشکیل کمیته عالی تامین امنیت و برگزاری موفقیت آمیز زیارت اربعین امام حسین (ع) را صادر کرد.
کد خبر: ۲۴۰۱۲۰
۱۰:۵۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، دستور تشکیل کمیته عالی تامین امنیت و برگزاری موفقیت آمیز زیارت اربعین امام حسین (ع) را صادر کرد.

 فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای اعلام کرد: همزمان با نزدیکی زمان زیارت اربعین امام حسین (ع)؛ نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح، دستور تشکیل کمیته عالی برای تامین امنیت و برگزاری زیارت اربعین به ریاست وزیر کشور و با حضور رئیس ستاد مشترک ارتش، معاون فرماندهی عملیات مشترک، و نمایندگان وزارت های خدماتی را صادر کرد.

براساسا این بیانیه، این کمیته در جریان برنامه های تهیه شده در زمینه برگزاری این مراسم قرار گرفت و جلسات مختلفی با فرماندهان امنیتی حاضر در تامین امنیت این مراسم برگزار کرد.

این بیانیه می افزاید: استان های کربلاء، نجف و بابل با واحدهای اضافی ارتش و پلیس فدرال، گروه های امداد، دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و حشد شعبی، تقویت شده است. همچنین نیروهای امنیتی درطول مسیر حرکت زائران در استان های مختلف وجود دارند و تا پایان مراسم در این مناطق باقی می مانند

فرماندهی عملیات تامین امنیت اربعین از ائران اربعین حسینی خواست برای برگزاری موفقیت این مراسم که مورد توجه جهانیان است، با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: