۰

سوپرمارکت ها هم مسلمانان انگلیس را هدف قرار می دهند

نتایج آخرین تحقیقات نشان می دهد که ۶۳ درصد از مسلمانان انگلیس احساس می کنند سوپرمارکت ها در زمینه فروش محصولات حلال و محصولات مربوط به ماه مبارک رمضان بسیار ضعیف عمل می کنند.
کد خبر: ۲۴۰۰۶۱
۱۴:۴۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، نتایج آخرین تحقیقات نشان می دهد که 63 درصد از مسلمانان انگلیس احساس می کنند سوپرمارکت ها در زمینه فروش محصولات حلال و محصوللات مربوط به ماه مبارک رمضان بسیار ضعیف عمل می کنند.

این تحقیق که یک هزار مسلمان در بازه سنی 18 تا 45 سال در آن شرکت داشتند حاکی از آن است که مسلمانان خواستار تامین نیازهای اولیه و اساسی خود در سوپرمارکت ها هستند تا مجبور نباشند برای دستیابی به محصولات حلال یا محصولاتی که مربوط به مواقع خاص مانند ماه رمضان است یک مسیر طولانی را بپیمایند.

این در حالی است که در شرایط فعلی مسلمانان مجبور هستند حدود 22 دقیقه مسیر را از محل زندگی خود طی کنند تا به سوپرمارکت هایی برسند که تنوع بیشتری از محصولات حلال برای فروش دارند.

وقتی شاهد آن هستیم که هر سال 3.5 میلیارد پوند برای خرید غذاهای مجاز حلال در سراسر انگلیس هزینه می شود بنابراین یک فرصت بزرگ برای سوپرمارکت ها برای فروش این غذاها وجود دارد اما در عمل چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

نتایج این تحقیقات نشان می دهد که 69 درصد از مسلمانان انگلیس معتقدند سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها درکی از آنها و خانواده هایشان ندارند.

تلاش ها برای هدف قرار دادن مسلمانان به ویژه در ماه رمضان و اعیاد مذهبی تبدیل به یک امر عادی در انگلیس شده است و مبارزه پیرامون جشن های مذهبی از یک طراحی و رویکرد همگانی پیروی می کند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: