۰

انهدام باند بزرگ محتکران تولیدات صنعتی فلزی کشور

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان موفق به کشف و توقیف ۴ هزار و ۳۰ تن شمش روی و سرب به ارزش تقریبی بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال شدند.
کد خبر: ۲۴۰۰۲۲
۱۱:۱۰ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان موفق به کشف و توقیف ۴ هزار و ۳۰ تن شمش روی و سرب به ارزش تقریبی بیش از ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال شدند.

 بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان هرمزگان در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق، احتکار، اخفاء و عدم عرضه کالا توسط سوداگران و اخلالگران اقتصادی، موفق به کشف این محموله در انبار غیر مجاز یکی از شرکت‌های متخلف (واقع در غرب بندرعباس) شدند.

در اطلاعیه روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان آمده است: پس از هماهنگی با قضات تعزیرات حکومتی استان، کالاهای مکشوفه توقیف، انبار مورد نظر پلمپ و پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

همچنین با نظر و دستور اداره کل تعزیرات حکومتی استان، اقلام توقیفی مذکور به نفع دولت مصادره و اقدامات لازم جهت عرضه این فلزات پایه، به بازار و تولید کنندگان عزیز در حال پیگیری است.

بنا به نظر کارشناسان، ارزش تقریبی دلاری محموله مذکور حدود ۹ میلیون دلار معادل ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان آمده است: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری گردیده است، برخی عناصر فرصت طلب و سودجو با عدم تمکین به قانون و تلاش جهت دور زدن قوانین حاکمیتی و سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم عزیز، سعی در احتکار، اخفاء و عدم عرضه کالاهای اساسی و تولیدی در کشور داشته که اهدافی نظیر اخلال در نظام اقتصادی کشور یا احتکار کالا به قصد گران فروشی را دنبال می‌کند؛ لذا در این شرایط سازمان اطلاعات سپاه به منظور مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و کاهش تبعات فشارهای اقتصادی به جامعه حسب رسالت ذاتی و وظایف قانونی محوله، با هر گونه فساد اقتصادی مقابله و برخورد قاطع خواهد کرد.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: