۰

احتمال تعطیلی تمامی دروس حضوری حوزه علمیه قم

در پی تداوم وضعیت قرمز شهر قم؛ مرکز مدیریت حوزه علمیه، مدارس علمیه را به تعطیلی دروس حضوری توصیه کرد.
کد خبر: ۲۳۹۹۷۶
۱۶:۳۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش های حوزه علمیه در اطلاعیه ای ابلاغ کرد: با توجه به وضعیت جدید در قم و کشور و سرعت گرفتن ابتلاء به بیماری کرونا، تا عادی تر شدن اوضاع، دایر کردن دروس حوزه به صورت مجازی در اولویت است.

بر این اساس برخی مدارس علمیه از امروز با تصمیم گیری شواری آموزشی مدرسه، دروس حضوری خود را تعطیل کرده اند و برخی نیز در نظر دارند با فراهم کردن شرایط برگزاری آنلاین دروس، در هفته پیش رو دروس حضوری خود را تعطیل کنند.

طی روزهای گذشته وضعیت شهر قم قرمز بوده است اما تا کنون هیچ ابلاغیه ای رسمی از ستاد ملی مبارزه با کرونا در زمینه تعطیلی دروس حضوری حوزه علمیه قم صادر نشده است.

شایان ذکر است که حوزه های عملیه از ابتدای آغاز همه گیری کرونا در سال تحصیلی گذشته، دروس حضوری خود را تعطیل کرد و دروس حوزه های علمیه به صورت مجازی ادامه یافت و با آغاز سال تحصیلی جدید و صدور شیوه نامه بهداشتی مبارزه با کرونا؛ مدارس علمیه تنها با رعایت سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری دروس حضوری به صورت محدود کرده اند و ممکن است در هفته پیش رو دوباره شاهد تعطیل شدن بیشتر دروس حضوری باشیم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: