۰

هشدار طالبان به مهمانداران زن خطوط هوایی

گروه طالبان به شرکت های هوایی هشدار داده است در صورت بی توجهی مهمانداران زن هواپیماها به موازین اسلامی در پوشش و آرایش، به آنها حمله خواهد کرد. طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند.
کد خبر: ۲۳۹۹۰۷
۱۰:۲۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه طالبان به شرکت های هوایی هشدار داده است در صورت بی توجهی مهمانداران زن هواپیماها به موازین اسلامی در پوشش و آرایش، به آنها حمله خواهد کرد. طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند.

 طالبان با انتشار اعلامیه‌ای به شرکت هوایی کام‌ایر اخطار داده که اگر تا یک هفته مهمانداران زن ملبس به حجاب اسلامی نشوند و دست از آرایش برندارند، هواپیماهای این شرکت از سوی طالبان آماج حملات قرار خواهد گرفت و مسئولیت بعدی بدوش مدیریت کام‌ایر خواهد بود نه طالبان.

طالبان همچنین گفته‌اند که مهمانداران زن حق ندارند بدون محرم شرعی وارد هواپیما شوند. در اعلامیه طالبان آمده است که تمام شرکت‌های هوایی مکلف به پیروی این احکام هستند.

طالبان در حالی این اعلامیه را صادر کرده اند که مذاکرات صلح در دوحه قطر در حال برگزاری است و طرفین تاکنون به توافقی دست نیافته اند.

مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ می‌گوید که مذاکرات صلح افغانستان محکوم به شکست است و احتمال حمله دیگری مانند ۱۱ سپتامبر بسیار بالا است.

هربرت مک‌مستر مشاور پیشین امنیت ملی ترامپ اظهار داشت که مذاکرات صلح افغانستان با حمایت آمریکا محکوم به شکست است و این، میزان آسیب‌پذیری آمریکا برابر القاعده، داعش و دیگر گروه‌های تروریستی مخالف را افزایش می‌دهد.

این ژنرال بازنشسته آمریکایی اعلام کرده است که آمریکا در بسیاری جهات بیشتر از ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۰۱ در معرض خطر می‌باشد زیرا توانایی گروه‌های تروریستی افزایش یافته است.

وی با اشاره به توافقنامه ۲۹ فوریه بین آمریکا و طالبان خاطرنشان کرد که این توافقنامه، به طالبان اجازه می‌دهد تا مناطق تحت کنترل خود را افزایش دهد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: