۰

افتتاح مرکز اسلامی در شهر چرنیونیستی اوکراین

اتحادیه موسسه های اجتماعی در اوکراین یک مرکز فرهنگی اسلامی در شهر چرنیوتسی را افتتاح کرد.
کد خبر: ۲۳۹۷۶۰
۱۶:۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز فرهنگی اسلامی «المنار» وابسته به اتحادیه موسسه های اجتماعی در اوکراین(الرائد) اعلام کرد: نخستین سمینار فرهنگی جوانان با عنوان «نامه هایی برای جوانان» در شهر خارکیف پایان یافت.

مسئولان این مرکز اسلامی در شهرخارکیف اعلام کردند: دوره جوانی مرحله بسیار مهمی است. به خصوص که پس از کودکی و قبل از میانسالی قرار دارد.

مسئولان این مرکز بر اهمیت بهره برداری از این دوره جوانی برای مسلمانان تاکید کرد. این مسئله در اصلاح امت اسلامی کمک می کند.

نخستین سمینار فرهنگی با هدف اهمیت مسئولیت فردی، گرفتار نشدن در دام عقده حقارت یا شکست روحی برگزار شد. تاریخ مملو از نمونه های بسیار خوب از جوانانی است که از اراده قوی و انرژی بالا برخوردارند.

اتحادیه موسسه های اجتماعی در اوکراین در منطقه بوکوفینا افتتاح مرکز فرهنگی اسلامی را در شهر چرنیوتسی اعلام کرد. این مرکز با حضور تعدادی از شخصیت های اسلامی و باهدف خدمت به اسلام و مسلمانان ساخته شد.

مرکز اسلامی المنار به برگزاری درس های هفتگی برای کودکان مسلمان و کلاس هایی همچون حفظ قرآن کریم، زبان عربی و تربیت اسلامی اقدام می کند.

اتحادیه سازمان های اجتماعی «الرائد» یک موسسه اجتماعی اوکراین است. این اتحادیه در زمینه معرفی فرهنگ اسلامی و خدمت به جامعه اوکراین فعالیت می کند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: