۰

ارتباط قاتل نمازگزار مسلمان در تورنتو با فرقه نئونازی

درحالی که پلیس تاکید دارد که قتل یک نمازگزار سالمند مسلمان در خارج از مسجد تورنتو در کانادا کاملا «تصادفی» بوده، گزارش‌ها در شبکه‌های مجازی نشان می‌دهند که قاتل با یک فرقه نئونازی در ارتباط بوده است.
کد خبر: ۲۳۹۳۴۷
۱۴:۱۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، قتل یک نمازگزار مسلمان در خارج از مسجد تورنتو با فرقه مرگبار «نئونازی» مرتبط بوده است.

طبق گزارش‌های رسیده، قاتلی که چندی پیش یکی از بانیان سالمند مسلمان را در خارج از مسجد تورنتو با ضربات بی‌رحمانه چاقو در ناحیه گردن به قتل رساند، و به جرم ارتکاب یک قتل «تصادفی» توسط پلیس کانادا بازداشت شده است در حقیقت با یک فرقه مرگبار نئونازی با اعتقادات نژادپرستی با نام «فرمان نه زاویه» در ارتباط بوده است.

محمداسلیم زفیس ، سالند ۵۸ ساله مسلمانی ، در بیرون مسجد تورنتو نشسته بود که در ۱۲ سپتامبر مورد حمله قرار گرفت و با ضربات چاقو کشته شد. وی دومین فرد رنگین پوست است که طی چند روز گذشته در تورنتو با ضربات چاقو کشته می‌شود.

روز جمعه پلیس یک مرد کانادایی با نام گیلرم (ویلیام) فون نوتگم ۳۴ ساله را به جرم ارتکاب قتل درجه اول در رابطه با این جنایت دستگیر و متهم کرده است. در یک کنفرانس مطبوعاتی که خبر بازداشت را اعلام کرد ، هانک ایدسینگا ، بازرس پلیس تورنتو گفت که متهم به سادگی به سمت (زفیس) رفت و او را با ضربات چاقو کشت.

پلیس مدعی است که هنوز اطلاعات کافی برای اعلام اینکه علت جنایت چه بوده است؛ در دسترس نمی‌باشد. پلیس همچنین مدعی شده که به نظر نمی‌رسد هیچ انگیزه‌ای وجود داشته باشد و هیچ رابطه‌ای میان متهم و مقتول وجود نداشته است و این جنایت «تصادفی» بوده است. با این حال شبکه‌های اجتماعی و کاربران خبر داده‌اند که این فرد در ارتباط با یک گروه نئونازی بوده است و انگیزه‌های نژادپرستانه و ضداسلامی او کاملا واضح هستند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: