۰

آغاز عملیات جمع آوری سلاح غیر قانونی در کردستان عراق

یک منبع در حکومت اقلیم کردستان عراق از صادر شدن دستور برای جمع آوری و مصادره همه سلاح های غیر قانونی و بدون مجوز در تمام شهرهای این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۲۳۸۸۶۸
۱۵:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع در حکومت اقلیم کردستان عراق از صادر شدن دستور برای جمع آوری و مصادره همه سلاح های غیر قانونی و بدون مجوز در تمام شهرهای این منطقه خبر داد.

 این منبع در گفت و گو با بغداد الیوم گفت:ریبر احمد وزیر دولت اقلیم کردستان دستور مصادره همه سلاح های غیر قانونی و بدون مجوز را داده است.

او ادامه داد: اخیرا مشکلات و درگیری های قبیله ای و طائفه ای در سلیمانیه، دهوک و اربیل رخ داد که در آن از سلاح های بدون مجوز استفاده شد. به همین خاطر پلیس و آسایش عملیاتی را برای جمع آوری این سلاح ها آغاز کرده است تا جایکه نیروهای آسایش در یکی از منازل در اربیل بیشتر از هزار قطعه سلاح را کشف کردند که به منظور فروش و معامله انبار شده بودند.این عملیات در راستای جمع آوری سلاح های بدون مجوز در بیشتر شهرهای اقلیم صورت می گیرد.

پیش از این هم نیروهای امنیتی در بغداد، بصره و میسان بعد از دستوری که توسط مصطفی الکاظمی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح صادر شد عملیاتی جمع آوری سلاح های بدون مجوز را آغاز کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: