۷
روزنامه اسرائیلی:

نماز مشترک نتانیاهو و بن زاید در مسجدالأقصی و تحقق پیش‌بینی تورات

یک روزنامه اسرائیلی از بنیامین نتانیاهو، خواست که با ولیعهد ابوظبی یا رئیس هیئت اماراتی که قرار است ۲۲ سبتامبر جاری به سرزمین‌های اشغالی سفر کنند، در مسجدالاقصی نماز مشترک بخوانند.
کد خبر: ۲۳۸۸۲۱
۱۰:۴۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک روزنامه اسرائیلی از بنیامین نتانیاهو، خواست که با ولیعهد ابوظبی یا رئیس هیئت اماراتی که قرار است ۲۲ سبتامبر جاری به سرزمین‌های اشغالی سفر کنند، در مسجدالاقصی نماز مشترک بخوانند.

روزنامه اسرائیلی « جروزالم پست» در یکی از مقالات خود نوشت: انتخاب عنوان «توافق ابراهیم» برای توافق سازش با امارات، بی دلیل نبوده است و صلح بین ادیان اقتضا می‌کند که حق یهودیان برای برگزاری نماز در مسجدالاقصی پذیرفته شود.

این روزنامه در ادامه تأکید کرد: بسیاری از مواردی که تا کنون عادی نبودند، اکنون عادی شده‌اند و بسیاری از کارهای ممنوع، دیگر ممنوع نیستند. اکنون وقت آن رسیده که بزرگ‌ترین کار ممنوع؛ یعنی برگزاری نماز در مسجدالاقصی و تحقق پیش‌بینی تورات در سفر اشعیا مبنی بر این که در آخر الزمان، الهیکل (مسجدالاقصی) تبدیل به محلی برای برگزاری نماز توسط همه ملتها خواهد شد، شکسته شود.

مقاله مذکور در ادامه پیشنهاد داد که نتانیاهو و رئیس هیئت اماراتی در مسجد الاقصی، هر یک بر اساس دین خودشان و برای صلح و آرامش نماز بگذارند. این مقاله همچنین از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز برای ادای این نماز مشترک، دعوت کرد و این اقدام را گامی برای صلح خواند.

این روزنامه اسرائیلی همچنین نوشت: انکار حق یهودیان برای نماز خواندن در مسجدالاقصی، یکی از عجیب‌ترین ابعاد این درگیری است و اکنون زمان حل این مسئله رسیده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
کثیفترین کار سیاست، مایه گذاشتن از دین و اخلاق است درحالیکه تظاهر ماکیاولی به دین و اخلاق، مثل تظاهر شیطان به زهد و خیرخواهی است
میخواهی یهودی شوی، باش! ولی حق نداری دین و اخلاق را به پای مصالح تنگ و ننگین سیاست، قربانی کنی
چون همین الآن که ژست تقریب ادیان گرفتی و داری شویِ صلح‌دوستی میدهی، از روی دیگرت داری مستضعفین منطقه را به خاک و خون میکشی!
کدام را باور کنیم؟ دُمب خروس را، یا قسم حضرت عباس را
بخدا قسم، جهان بدون وهّابیّت و صهیونیزم بسیار آرامتر از این خواهد شد
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
احسنت موافقم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
معنی اصلی پیش بینی تورات را من بهت میگم. معنی اصلی اینه که تمام ادیان تحت لوای دین اصلی یعنی اسلام ناب محمدی در مسجدالاقصی به امامت حضرت ولی عصر ارواحنا فدا قیام خواهند نمود و آن روز دور نخواهد بود به فضل الهی ان شاءالله.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
کثیف تر از اون اینه که ما دین و سیاستمون رو یکی بدونیم و از هم جدا ندونیم
بعد به دیگران بگوییم شما حق ندارید دین و سیاست خود را با هم مخلوط کنید کثیف میشه
شاید دنیا بدون شما هم آروم تر بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
دین و سیاستمون رو یکی نمیدونیم، به علت جامعیت دین، سیاست هم باید از دین استخراج بشه، این در مقام تببین بود.

بله در مقام عمل خیلی مشکل داریم
سلام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
بی چاره ها از ترس ایران ، تن به ذلت واسارت صهیونیست‌ها داده اند!!! یعنی پناه بردن به لانه عنکبوت.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
کاش اول یک تعریف اجمالی اقلا از دین و سیاست ارائه می دادی، بعد نتیجه می گرفتی که دین با سیاست باید باشد یا بدون سیا ست؟!