۰
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت آب و هوا در ۲۲ شهریور

امروز در برخی از مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر رشد ابر گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۸۴۷۲
۰۹:۴۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی از مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و ارتفاعات البرز مرکزی همچنین در غرب هرمزگان، برخی مناطق فارس، دامنه‌های زاکرس مرکزی واقع در استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق لرستان و غرب اصفهان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر گاهی رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

یکشنبه و دوشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان در برخی مناطق گیلان، غرب مازندران و همچنین در ارتفاعات جنوب فارس، کهگیلویه و بویراحمد و غرب هرمزگان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده دور از انتظار نیست و برخی مناطق در شمال شرق و شرق کشور نیز وزش باد شدید رخ می‌دهد.

سه شنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در ارتفاعات جنوب کرمان، شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان نیز رشد ابر، رگبار پراکنده رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست. چهارشنبه و پنج شنبه به همراه نفوذ جریان شمالی به سواحل دریای خزر در اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران، وزش باد همراه با کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود. دریای خزر مواج بوده و دامنه‌های شمالی البرز و ارتفاعات در آذربایجان شرقی نیز رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

از اواخر چهار شنبه وزش باد در نوار شرقی تشدید و در منطقه زابل گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: