۲

رایزنی استاندار کربلا با مسئولان ایرانی درباره اربعین

در دیدار استاندار کربلا و هیئتی از مسئولان سفارت کشورمان در بغداد، درباره ممنوعیت زیارت اربعین امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا، رایزنی شد.
کد خبر: ۲۳۸۲۵۱
۱۵:۲۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «نصیف جاسم الخطابی»، استاندار کربلا در دیدار هیئتی از سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد، به بحث و بررسی چشم‌اندازهای همکاری دوجانبه پرداخت.

وی با اشاره به نزدیک شدن به مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: پس از نابودی ویروس کرونا و بازگشت وضعیت مناسب بهداشتی در منطقه، بسیار مفتخر خواهیم بود که از زائران امام حسین (ع) از سراسر جهان در مراسم اربعین استقبال کنیم.

استاندار کربلا ادامه داد: مسئولان استانداری کربلا به تصمیمات دولت مرکزی عراق در خصوص حفظ سلامتی مردم این کشور و زائران پایبند هستند و تصمیم ممنوعیت روادید گردشگری تاکنون پابرجاست چرا که هنوز واکسن یا درمانی برای بیماری کرونا وجود ندارد و این مسئله خطر بزرگی را برای سلامتی مردم خواهد داشت.

وی تأکید کرد: رسالت دین اسلام و قیام امام حسین (ع) با هدف حفظ سلامتی مردم بوده است لذا امیدواریم این بیماری هرچه زودتر به پایان برسد تا مسئولان استان کربلا و اهالی این استان بتوانند در خدمت زائران باشند.

رایزنی استاندار کربلا با مسئولان ایرانی درباره اربعین

رایزنی استاندار کربلا با مسئولان ایرانی درباره اربعین

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
به خاطر ترک زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام ایران و عراق رو بلا می گیره
ترک زیارت حضرت باعث بلا های آسمانی می شه
m.m.m
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
ان شاءالله ازحضرت زهرا سلام الله علیها سیلی محکمی بخورید بخاطر بستن راه احیای شعائر حسینی و دل خون کردن آقا صاحب الزمان بدبخت ها روسیاهی میمونه براتون