۰

بازداشت ۶ مدیر کانال تلگرامی به دلیل دلالی ارز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری ۶ مدیر کانال تلگرامی خبر داد و گفت: متهمان با خرید و فروش ارز غیرقانونی موجب نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمتها بودند.
کد خبر: ۲۳۷۷۵۴
۰۸:۵۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به بازداشت 6 مدیر کانال تلگرامی دلالان ارزی، در این رابطه گفت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایشهای فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه‌ای در تعیین قیمت وگرانی‌های اخیر بازار ارز داشته‌اند، شناسایی شدند و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه‌ها هرکدام حداقل 160 عضو داشته که با خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی باعث ایجاد نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمتها شده‌اند. در این تحقیقات پلیسی 6 گروه تلگرامی شناسایی شد، در ادامه تحقیقات، هویت مدیران گروه‌های تلگرامی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر 6 مدیر کانال تلگرامی دستگیر و گروه‌های آنها مسدود و حذف شد.

وی گفت: برخورد با اخلالگران اقتصادی یکی از اولویتهای کار پلیس امنیت اقتصادی تهران است و پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظام اقتصادی مقابله می‌کند. متهمان با صدور قرار مجرمیت توسط مراجع قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: