۰
رئیس پروژه شاد:

شاد ۲ از ۱۵ شهریور در دسترس دانش آموزان قرار می‌گیرد

الحسینی گفت: پروژه شاد ۲ از روز شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۳۷۷۴۵
۱۶:۵۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، حسن الحسینی مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس پروژه شاد در اجلاس سالیانه آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در تامین تجهیزات مورد نیاز مشکل داریم، اظهار کرد: سعی کردیم توزیع ترافیک را در شاد به سرانجام برسانیم و بخشی از آموزش مجازی در صبح و آموزش‌های دوره ابتدایی در بعد از ظهر‌ها باشد.

او ادامه داد: ابرگروه شاد در سطح مدیران آموزش و پرورش تشکیل می‌شود تا پشتیبانی شبکه تقویت شود و تعاملات را بررسی کنیم.

الحسینی تصریح کرد: پیشخوان‌های مدیریتی در خدمت همه مدیران به زودی فرار خواهد گرفت. همچنین پنج شنبه ۱۳ شهریور شاد ۲ رونمایی می‌شود و از روز شنبه ۱۵ شهریور برای دانش آموزان قابل ستفاده خواهد بود.

رئیس پروژه شاد با اشاره به اینکه در شبکه شاد قابلیت‌های جدیدی اضافه شده است، تصریح کرد: کنترل تکالیف، وجود داشبوردهای مدیریتی از صف تا ستاد، ایجاد صفحه شخصی برای معلم و دانش آموز به طور جداگانه و پخش زنده دروس از جمله امکانات جدید این شبکه است.

او بیان کرد: خدماتی به صورت پایه و افزوده در شاد ارائه خواهد شد که در بخش پایه رایگان بوده و در بخش افزوده شامل انعقاد قرارداد با بخش‌های خصوصی می‌شود که به زوری آن را ابلاغ می‌کنیم.

الحسینی همچنین از ایجاد مرکز پاسخگویی تلفنی با وجود ۵۰ پرسنل خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع ۲ هزار نفر به عنوان سیستم پشتیبان و حمایت‌گر برای این شیکه در نظر گرفته شده است.
۳ و نیم میلیون دانش آموز به شاد دسترسی ندارند

رئیس پروژه شاد به موضوع سیم‌کارت‌های دانش آموزی هم اشاره و افزود: همچنان در تامین ابزار و زیرساخت‌های شبکه شاد مشکلاتی داریم و سعی شده است تا از طریق شورا‌های آموزش و پرورش مدیران برای این موضوع اقدام کنند. علاوه بر آن رایزنی‌هایی برای دسترسی به سیم‌کارت‌های دانش آموزی انجام داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی حدود ۳ و نیم میلیون دانش آموز به دلیل دسترسی نداشتن به ابزار هوشمند از پیوستن به شبکه شاد محروم شدند، گفت: این شبکه نقش سازنده‌ای در جریان آموزش دارد به ویژه آن که در شرایط قرمز آموزش‌ها کاملا غیر حضوری است و این شبکه علاوه بر کمک به روند آموزشی با ایجاد برنامه‌های ورزشی و پرورشی به پرورش دانش آموزان هم کمک می‌کند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: