۰

معترضان عراقی، دفتر شبکه "دجله" را به آتش کشیدند

معترضان عراقی در اعتراض به اقدام شبکه ماهواره‌ای "دجله" برای پخش موسیقی در روز عاشورا، دفتر این شبکه در بغداد را به آتش کشیدند.
کد خبر: ۲۳۷۵۳۷
۰۸:۳۸ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معترضان عراقی در اعتراض به اقدام شبکه ماهواره‌ای "دجله" برای پخش موسیقی در روز عاشورا، دفتر این شبکه در بغداد را به آتش کشیدند.

 شماری از شهروندان خشمگین عراقی در بغداد روز دوشنبه، دفتر شبکه ماهواره‌ای دجله در پایتخت عراق را پس از پخش موسیقی در روز عاشورا به آتش کشیدند.

به گفته خبرنگار شبکه «روسیا الیوم»، گروهی از معترضان به این اقدام شبکه ماهواره‌ای دجله، به مقر این شبکه در منطقه «الجادریة» بغداد حمله کرده و آن را کاملا به آتش کشیدند و قبل از آن محتویات آن را از بین بردند.

به نقل از میدل ایست نیوز، پیش از این دادگاه تحقیقات منطقه الرصافة بغداد حکم جلب «جمال الکربولی»، مالک شبکه ماهواره‌ای دجله را صادر کرد.

در متن این شکواییه آمده است که الکربولی از طریق شبکه خود و در روز دهم محرم اقدام به توهین به عواطف مسلمین در این روز مهم و عزیز برای ملت عراق از طریق پخش برنامه‌ رقص و طرب کرد؛ روزی که امام حسین (ع) به همراه شماری از اصحاب‌شان در صحرای کربلا به شهادت رسیدند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: