۲

نتانیاهو حزب الله را تهدید کرد

نماینده فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان تأکید کرد، تنش‌های امنیتی در مرزهای جنوبی تنها نشان دهنده نگرانی‌ اسرائیلی‌ها از نفوذ حزب‌الله به اراضی اشغالی و انجام عملیات علیه ارتش رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۳۷۲۳۸
۱۴:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، نماینده فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان تأکید کرد، تنش‌های امنیتی در مرزهای جنوبی تنها نشان دهنده نگرانی‌ اسرائیلی‌ها از نفوذ حزب‌الله به اراضی اشغالی و انجام عملیات علیه ارتش رژیم صهیونیستی است.

«ولید سکریه»، نماینده فراکسیون حزب‌الله لبنان در پارلمان به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: تنش‌های امنیتی در مرزهای جنوبی تنها نشان دهنده نگرانی اسرائیلی‌هایی است که تصور کردند عملیاتی رخ داده است، برای همین تدابیری را به دلیل ترس از نفوذ مقاومت و انجام عملیات اتخاذ کردند. آن‌ها همواره در تنش و نگرانی به سر می‌برند و منتظر پاسخ مقاومت به دلیل شهادت عضو مقاومت در سوریه در حمله اسرائیلی‌ها هستند. اسرائیلی‌ها همچنان در نگرانی و احتیاط به سر می‌برند و با هر تحرکی در مرزها فکر می‌کنند مقاومت نفوذ کرده، برای همین از بمب‌های نوری و پهپاد استفاده می‌کنند.

وی گفت: این تنش‌ها را اسرائیل ایجاد کرده است نه مقاومت. مقاومت به دنبال جنگ نیست، به این دلیل که اسرائیل وارد جنگ نمی‌شود، مقاومت نیز برای جنگ تلاش نمی‌کند. ما برای پاسخ به شهادت عضو مقاومت در سوریه شرایط سیاسی و مکان و وضعیت نظامی مناسب را انتخاب می‌کنیم.

وی هم‌چنین تأکید کرد: ما به عنوان لبنانی با هرگونه تغییری در مأموریت نیروهای بین‌المللی حافظ صلح (یونیفل) در جنوب مخالفیم چراکه هدف درخواست آمریکا برای تغییر این نیروها تبدیل آن‌ها به مزدور و جاسوس برای خدمت به اسرائیل است و نقش نیروهای حافظ صلح سازمان ملل این نیست.

پیش از این آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد بالگردهای اسرائیلی اهداف حزب‌الله را در مناطق مرزی هدف قرار داده‌اند.

* نتانیاهو، حزب الله را تهدید کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه (5 شهریور 1399) ضمن تهدید حزب الله لبنان، طرح شهرک سازی ها در کرانه باختری و غور اردن را متوقف کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اظهاراتی با اشاره به رخدادهای سه شنبه شب در مرزهای مشترک با لبنان گفت: از نظر اسرائیل تیراندازی به نیروهای ما توسط حزب‌الله امری بسیار جدی است. ما هیچ‌ خشونتی علیه شهروندان خود را تحمل نکرده و به هرگونه حمله به شدت پاسخ خواهیم داد.

وی افزود: من به حزب‌الله پیشنهاد می‌کنم که قدرت "خرد کننده" اسرائیل را امتحان نکند. "حزب‌الله به دلیل رفتار تجاوزگرانه خود بار دیگر کشور لبنان را به خطر می‌اندازد"!

سه شنبه شب نتانیاهو با بنی گانتس، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش و دیگر مقامات ارشد دیدار کرد.

منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Canada
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
نتن‌یاهو خودش هم می‌داند مال این حرفها نیست؛ و اسرائیل غاصب در برابر مقاومت (حزب الله) هم‌آوردی ندارد؛ برای همین است که ترس و هیستری کاملًا در تظاهر به تهدید این خائن خائف موج می‌زند؛ ولی باری به هر جهت میخواهد با بهانه جویی هیجان ساختگی علیه قدرت دفاعی لبنان را نگذارد خاموش و فراموش شود
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
از زبان نتانیاهو میگویم: ولی افسوس که ما فکری نداریم __بجز عر عر دگر ذکری نداریم __ همیشه کار مان باشد جنایت ___بجز ارباب ندید از ما عنایت ___ زنید بر فرقمان جای شکایت ___نخواهیم یافت ما هر گز هدایت . اما در تجلیل از سید بزر گوار نصرالله زید عزه ، و رفتار کریمانه اش ، حقیر عرض میکنم : سیاست مگر غیر از این است که علم___زند تکیه بر کرسی صبر و حلم __بسازد کسانی که با جرأتند ___شجاعند و هم صاحب حر متند _ بتد بیر نیکو مدام کار کنند ___کثیری ز مردم بدین یار کنند --- بسازند خویش و جهان را همی ___نورزند غفلت ز عقبی دمی __ بگیرند بفکر و عمل هر کسی ___همیشه براه امامان بسی؟